فناوری نوین در ثبت تردد کارمندان/ از گوشی موبایل برای حضور و غیاب استفاده کنید

فناوری نوین در ثبت تردد کارمندان از گوشی موبایل برای حضور و غیاب استفاده کنید

محققان یک شرکت دانش‌بنیان، با استفاده از فناوری‌های نوین حضور و غیاب کارکنان را از طریق گوشی‌های موبایل ممکن کردند.

سپیده روئین، مدیر فروش و عضو هیئت مدیره یک شرکت دانش‌بنیان در گفت‌وگو با خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری یوویک اظهار کرد: شرکت ما با هدف ارائه یک راهکار نوآورانه در زمینه حضور و غیاب پرسنل، دستگاهی دانش‌بنیان را توسعه داده است که روی بستر ابری فعالیت می‌کند و نیازی به سخت‌افزار ندارد.

وی گفت: در این سیستم، به جای استفاده از دستگاه‌های اثر انگشت، کارمندان با استفاده از گوشی‌های موبایل خود و اتصال به شبکه وای‌فای محل کار، ورود و خروج خود را ثبت می‌کنند.

روئین افزود: این اپلیکیشن آنلاین به سرپرستان این امکان را می‌دهد که به‌محض ورود و خروج پرسنل، نوتیفیکیشن دریافت کنند و با اطلاعات ثبت‌شده، انواع شیفت‌ها و تقویم‌ها را تعریف کنند.

مدیر این شرکت دانش‌بنیان با اشاره به حذف کاغذ و انتقال اطلاعات به یک بستر ابری، بیان کرد: کارتابل پرسنل به راحتی در دسترس آنها قرار دارد و سیاست‌های مربوط به مرخصی و نرخ تبدیل نیز به راحتی قابل تعریف است.

وی همچنین به طرح‌های توسعه آینده اشاره کرد و گفت: ما قصد داریم نرم‌افزارهای حقوق و دستمزد و پرونده پرسنلی و فرآیند آنبردینگ پرسنل را به این سیستم اضافه کنیم که برای این منظور به ۸.۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیاز داریم.

روئین در پایان افزود: اگرچه نرم‌افزارهای مشابهی در بازار وجود دارند، اما ما از سال ۹۸ روی این پروژه کار کرده‌ایم و با ایده نوینی به این بازار وارد شده‌ایم. برای ادامه طرح توسعه، به سرمایه‌گذاری مجدد نیاز داریم.

 

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "فناوری نوین در ثبت تردد کارمندان/ از گوشی موبایل برای حضور و غیاب استفاده کنید" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "فناوری نوین در ثبت تردد کارمندان/ از گوشی موبایل برای حضور و غیاب استفاده کنید"، کلیک کنید.