حمایت کمیته امداد استان تهران از ۲۵ هزار دانش آموز و دانشجو – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

حمایت کمیته امداد استان تهران از ۲۵ هزار دانش آموز و دانشجو - خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری یوویک، سیدابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در همایش مشق همدلی که به منظور توزیع ۱۲ هزار بسته تحصیلی اهدایی یکی از حامیان طرح اکرام برگزار شد، اظهار کرد: در راستای رسیدگی به امور تحصیلی دانش آموزان تحت حمایت ۱۲ هزار بسته اهدایی حامی نیکوکار اکرام میان دانش آموزان تحت حمایت استان‌های کمتر برخوردار شامل کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال بختیاری، ایلام، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان توزیع خواهد شد.

وی افزود: همچنین از این تعداد بسته تحصیلی ۱۵۲ بسته میان فرزندان معنوی این حامی در استان تهران توزیع می‌شود.

پرپنچی به توانمندی دانش آموزان تحت حمایت اشاره کرد و ادامه داد: در سال تحصیلی جدید ۷۴ دانش آموز تحت حمایت در مدارس سمپاد و نمونه دولتی پذیرفته شدند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران بیان کرد: همچنین کمیته امداد استان تهران در بخش کمی جشنواره قرآنی باران وی موفق به کسب رتبه نخست با شرکت ۲۴ هزار نفر شد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون ۲۵ هزار دانش آموز و دانشجو تحت حمایت کمیته امداد استان تهران هستند، بیان کرد: کمک به امور تحصیلی برای همه دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت در دست اقدام است و امید است بتوانیم به همه دانش آموزان در سراسر کشور با همکاری حامیان و خیران کمک کنیم.

پرپنچی خاطرنشان کرد: از دانش آموزان عزیز خواهشمندم در راستای پیشرفت علمی و معرفتی خود بکوشند و ما در کمیته امداد با همکاری ستاد مرکز، حامیان و خیران پشتیبان آنان در امور تحصیلی هستیم تا بتوانند پله‌های ترقی را طی کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران ضمن تقدیر از حامیان و خیران در خدمت رسانی به جامعه هدف تحت حمایت ابراز امیدواری کرد: حامیان و خیران به هدف‌های خیرخواهانه و خداپسندانه خود برسند و خداوند به آنان در این مسیر خوش فرجام توفیق روز افزون عنایت کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حمایت کمیته امداد استان تهران از ۲۵ هزار دانش آموز و دانشجو – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حمایت کمیته امداد استان تهران از ۲۵ هزار دانش آموز و دانشجو – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.