صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی و زرد دریایی در هرمزگان/ مردم این 9 شهر مراقب باشند

صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی و زرد دریایی در هرمزگان/ مردم این 9 شهر مراقب باشند

به گزارش یوویک، «مهرداد حسن‌زاده»، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان روز سه‌شنبه گفت: از امروز تا روز جمعه، توصیه می‌شود هرمزگانی‌ها در تمام مناطق برای فعالیت‌های کوهنوردی یا چرای دام به ارتفاعات نروند و تفریح های دریایی را به زمان دیگری موکول کنند.

وی از پیش‌بینی رگبار پراکنده صبحگاهی در مناطق مرکزی و ساحلی به‌ویژه تنگه هرمز خبر داد و گفت: همچنین افزایش سرعت باد مواج شدن دریا را درپی خواهد داشت که آمد و شد شناورهای مسافری، باری و تجاری را با اختلال مواجه می‌کند و لازم است دریانوردان، صیادان و آبزی پروران توصیه‌های ایمنی را جدی بگیرند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان تاکید کرد: مردم حاجی آباد، بشاگرد، بستک، رودان، خمیر، بندرلنگه، بندرعباس، قشم، پارسیان و سواحل مراقب بالا آمدن آب رودخانه های فصلی و سیلابی شدن موقت مسیل‌ها باشند و در حاشیه رودخانه‌ها اتراق نکنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی و زرد دریایی در هرمزگان/ مردم این 9 شهر مراقب باشند" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صدور هشدار هواشناسی سطح نارنجی جوی و زرد دریایی در هرمزگان/ مردم این 9 شهر مراقب باشند"، کلیک کنید.