۱۷ هزار زائر اربعین در مرز مهران خدمات هلال احمر دریافت کردند – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

۱۷ هزار زائر اربعین در مرز مهران خدمات هلال احمر دریافت کردند - خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

حمزه محمدی مقدم مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار یوویک گفت: جمعیت هلال احمر استان از آغاز طرح اربعین تاکنون در حوزه‌های مختلف امدادی، درمانی، آموزشی، بشر دوستانه و داوطلبانه به بیش از ۱۷ هزار زائر خدمت ارائه داده است.

وی افزود: پذیرش یک هزار و ۱۰۰ زائر در درمانگاه صحرایی، امدادرسانی به ۲ هزار و ۷۱۴ زائر، خدمات داوطلبانه شامل ویلچر، خیاطی، تونل سرد و سایه بان مهربانی به ۱ هزار و ۴۳۴ زائر، خدمات بشردوستانه تیم‌های سحاب به ۸ هزار و ۸۹۰ زائر و توزیع بروشور و آموزش چهره به چهره امداد و کمک‌های اولیه به ۳ هزار و ۵۸۰ زائر از خدمات ارائه شده این جمعیت به زائران برشمرد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام عنوان کرد: تا کنون ۲۷ مصدوم از طریق تیم‌های امدادی هلال احمر از کشور عراق به مرز مهران انتقال داده شده‌اند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۱۷ هزار زائر اربعین در مرز مهران خدمات هلال احمر دریافت کردند – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۱۷ هزار زائر اربعین در مرز مهران خدمات هلال احمر دریافت کردند – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.