قالیباف با پزشکیان دیدار کرد

قالیباف با پزشکیان دیدار کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی عصر یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ با حضور در دفتر مسعود پزشکیان، پیروزی رئیس‌جمهور منتخب را در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تبریک گفت.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری یوویک، محمدباقر قالیباف در این دیدار ضمن تأکید بر حمایت مجلس دوازدهم از دولت چهاردهم، نظارت همدلانه و مؤثر بر دولت جدید در راستای پیشرفت کشور و آسایش مردم را از جمله وظایف ذاتی مجلس عنوان کرد.

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهوری منتخب نیز ضمن قدردانی از مشارکت پر شور مردم در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و گرامیداشت یاد رئیس‌جمهور شهید، بر همدلی و هم‌افزایی واقعی همه دستگاه‌ها در مسیر حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور تأکید کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قالیباف با پزشکیان دیدار کرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قالیباف با پزشکیان دیدار کرد"، کلیک کنید.