آسیاتک مجمع عمومی عادی سالیانه برگزار می‌کند – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

آسیاتک مجمع عمومی عادی سالیانه برگزار می‌کند - خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری یوویک، مجمع عمومی عادی سالیانه منتهی به اسفند ۱۴۰۲ این شرکت، دوشنبه هفته جاری (۱۸ تیر) در مرکز نوآوری و شتابدهی «رایمون» برگزار می‌شود. در این مراسم، اعضای هیئت مدیره به‌صورت حضوری و آنلاین میزبان سهامداران حقیقی و حقوقی هستند و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این آدرس، در مراسم حضور داشته باشند.

در بخش نخست مجمع عمومی عادی سالیانه، محمدعلی یوسفی‌زاده، مدیرعامل آسیاتک گزارشی درباره عملکرد هیأت مدیره و شرکت ارائه می‌کند؛ علاوه بر این، سهام‌داران صورت‌های مالی مربوط به سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۲ را بررسی و درباره آن، تقسیم سود، تصویب و تنفیذ معاملات مشمول ماده ۱۲۹ قانون تجارت و انتخاب حسابرس و بازرس قانونی اصلی و علی‌البدل برای سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۳ و تعیین پاداش هیئت مدیره و حق حضور اعضای غیر موظف تصیم‌گیری می‌کنند.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری یوویک در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آسیاتک مجمع عمومی عادی سالیانه برگزار می‌کند – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آسیاتک مجمع عمومی عادی سالیانه برگزار می‌کند – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.