اجرای طرح های نوین کشاورزی در توسعه کیفی محصولات نقش مهمی دارد – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

اجرای طرح های نوین کشاورزی در توسعه کیفی محصولات نقش مهمی دارد - خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری یوویک، محمد حسین عطایی در مراسم گرامیداشت 27 خرداد سالروز تاسیس جهاد سازندگی به فرمان امام راحل و بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی و یادبود شهدای خدمت و همچنین تجلیل از پیشکسوتان جهاد کشاورزی اظهار کرد: اجرای طرح های مهم و نوین بخش کشاورزی در توسعه کیفی محصولات کشاورزی نقش مهمی داشته باشد.

وی افزود: امروزه در بخش کشاورزی در توسعه افقی به اشباع رسیده ایم و از همه ظرفیت ها و پتانسیل استفاده شده، بنابراین بایستی تمام تلاش به سمت توسعه کیفی و عمودی پیش رود.

وی تصریح کرد: اجرای طرح های مهمی همچون الگوی کشت، سیستم های نوین آبیاری و اجرای طرح های کشاورزی هوشمند و دانش بنیان مظهر حرکت به این سمت است.

عطایی یادآور شد: در ابتدای انقلاب 25 تن محصولات کشاورزی در کشور تولید می شد که در حال حاضر این میزان به 135 میلیون تن رسیده است.

وی با بیان اینکه کشاورزی فرا دستگاهی است و امنیت غذایی رکن اساسی در کشور دارد بر لزوم اهمیت اجرای طرح های مهم بخش کشاورزی برای دستیابی به توسعه پایدار و خودکفایی در تولید محصولات کشاورزی تاکید کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "اجرای طرح های نوین کشاورزی در توسعه کیفی محصولات نقش مهمی دارد – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "اجرای طرح های نوین کشاورزی در توسعه کیفی محصولات نقش مهمی دارد – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.