تخصیص 21 میلیارد تومان از اعتبارات ملی به کبودراهنگ – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

تخصیص 21 میلیارد تومان از اعتبارات ملی به کبودراهنگ - خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری یوویک، شورای آموزش و پرورش شهرستان کبودراهنگ به ریاست مسلم غلامی فرماندار کبودراهنگ و با حضور حجت الاسلام والمسلمین نقی باقری امام جمعه کبودراهنگ، فتح الله توسلی نماینده مردم شهرستانهای کبودراهنگ و بهار در مجلس شورای اسلامی، رسول شیدایی مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان، اسدی رییس اداره آموزش و پرورش کبودراهنگ برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین نقی باقری امام جمعه کبودراهنگ در این جلسه گفت: شهرستان برای تربیت فرزندان قرآنی نیازمند احداث ساختمان دارالقرآن در مرکز شهر است.

وی افزود: برنامه های اوقات فراغت با انجام نوبت بندی در همه مدارس و مساجد خصوصاً در روستاها برگزار شود.

مسلم غلامی فرماندار کبودراهنگ نیز در این جلسه گفت: از 18 میلیارد تومان اعتبارات استانی آموزش و پرورش در سال گذشته حدود 13 میلیارد تومان 72 درصد و از اعتبارات ملی 21 میلیارد تومان شهرستان تخصیص یافته است.

وی افزود: با حمایت های امام جمعه عزیز، استاندار محترم همدان و پیگیری های نماینده پرتلاشمان در مجلس شورای در سطح ملی و مدیر کل آموزش و پرورش استان همدان اقدامات خوبی در حوزه آموزش و پرورش در این شهرستان صورت گرفته است.

غلامی با بیان اینکه در این شهرستان خیرین بیش از 20 میلیارد تومان برای فضاهای آموزشی هزینه کرده اند، گفت: مهمترین مشکل شهرستان کمبود نیروی انسانی است که باید برای سالتحصیلی جدید رفع شود.

وی ادامه داد: اعتبار لازم برای احداث اردوگاه دانش آموزی در شهرستان پیش بینی شده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تخصیص 21 میلیارد تومان از اعتبارات ملی به کبودراهنگ – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تخصیص 21 میلیارد تومان از اعتبارات ملی به کبودراهنگ – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.