هشدار وزارت بهداشت به مسافران کشور های حاشیه خلیج فارس

عرشی عنوان کرد؛

هشدار وزارت بهداشت به مسافران کشور های حاشیه خلیج فارس

رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: هموطنانی که به تازگی به کشور های عربی حاشیه خلیج فارس سفر داشته و علایم تب دنگی دارند، به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری یوویک؛ شهنام عرشی گفت: به دنبال شناسایی مواردی از ابتلاء به بیماری ویروسی تب دنگی (منتقله از طریق نیش پشه آیدس) در برخی از کشور های عربی حاشیه خلیج فارس، از هموطنان درخواست می شود چنانچه اخیراً سابقه سفر به آن کشور ها را داشته اند و تا 10 روز پس از برگشت از سفر دارای علایم هستند با ذکر کشور محل سفر، در اسرع وقت به نزدیک ترین مراکز بهداشتی، درمانی محل سکونت مراجعه کنند.

وی، علایم تب دنگی را تب بالا و سردرد شدید، درد پشت چشم، درد عضلات و مفاصل، حالت تهوع و بثورات پوستی، خونریزی از لثه یا سایر قسمت های بدن اعلام کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "هشدار وزارت بهداشت به مسافران کشور های حاشیه خلیج فارس" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "هشدار وزارت بهداشت به مسافران کشور های حاشیه خلیج فارس"، کلیک کنید.