شهید امیرعبداللهیان خادم جهادی عرصه سیاست خارجی بود

شهید امیرعبداللهیان خادم جهادی عرصه سیاست خارجی بود

یوویک/البرز نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و بخش آسارا در منزل شهید امیرعبدالهیان حضور یافت.

به گزارش یوویک، علی شیرین زاد با حضور در منزل شهید حسین امیرعبدالهیان ضمن عرض تسلیت شهادت آن دیپلمات فقید، برای خانواده شهید بزرگوار از خداوند طلب صبر کرد.

در این دیدار شیرین زاد با برشمردن سجایای اخلاقی و توفیقات شهید امیرعبدالهیان در سنگر دفاع از آرمان های نظام جمهوری اسلامی وی را سرباز خط مقدم ولایت و خادم جهادی عرصه سیاست خارجی توصیف کرد و یاد خاطره وی را گرامی داشت.

نماینده مردم از حوزه انتخابیه کرج، فردیس، اشتهارد و بخش آسارا همچنین از اقدامات شجاعانه و هوشمندانه این شهید والامقام در دفاع از مردم مظلوم غزه در نسل کشی صهیونیست های جنایتکار تجلیل کرد.

پایان خبر یوویک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "شهید امیرعبداللهیان خادم جهادی عرصه سیاست خارجی بود" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "شهید امیرعبداللهیان خادم جهادی عرصه سیاست خارجی بود"، کلیک کنید.