تاکید آیت الله رییسی به توسعه ترانزیتی – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

تاکید آیت الله رییسی به توسعه ترانزیتی - خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار یوویک، مهرداد بذرپاش، صبح یکشنبه در مراسم بهره برداری از راه آهن یزد – اقلید در ایستگاه مهریز گفت: در دو ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 57 درصد رشد حمل کالاهای ترانزیتی در شاهراه های اصلی کشور را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته با جابه جایی 15 میلیون تن کالا رشد 58 درصدی حمل کالاهای ترانزیتی رقم خورد، اضافه کرد: با این میزان پیشرفت امسال 20 میلیون تن کالا حمل خواهد شد.

بذرپاش با اشاره به تاکید رییس جمهور شهید درباره بهره برداری از پروژه راه آهن یزد – اقلید اعلام کرد: از امروز جابه جایی بار در این مسیر انجام می شود و از دو روز آینده اولین سفر مسافری به مشهد از این مسیر عبور می کند و سپس شاهد عبور روزانه یک رام قطار مسافربری در این مسیر با مبدا و مقصد مشهد مقدس خواهیم بود.

بذرپاش تاکید کرد: قطعاً تا روزی که خدمت مردم هستیم ذره ای کم نخواهیم گذاشت و مردم شاهد هر دقیقه خدمت جدید، تحول جدید و پروژه جدید در مسیر ایران آباد خواهند بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تاکید آیت الله رییسی به توسعه ترانزیتی – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تاکید آیت الله رییسی به توسعه ترانزیتی – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.