تسلیت چند فدراسیون بین المللی در پی شهادت رییس جمهور

تسلیت چند فدراسیون بین المللی در پی شهادت رییس جمهور

دبیرکل فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان در پیامی شهادت رییس جمهور و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

به گزارش یوویک، تام دیلن، دبیرکل فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان، طی پیامی، همدردی خود با مردم ایران را ابراز کرد.

در این پیام آمده است:

رییس محترم فدراسیون تیراندازی با کمان

در پی درگذشت غم انگیز دکتر ابراهیم رییسی، رییس جمهور ایران به همراه مقامات عالی رتبه و کادر پرواز از طرف فدراسیون جهانی به فدراسیون شما تسلیت می گوییم.

پیام تسلیت رییس اتحادیه ژیمناستیک آسیا در پی شهادت آیت الله رییسی

همچنین عبدالرحمان الطری، رییس اتحادیه ژیمناستیک آسیا هم در پیامی شهادت آیت الله رییسی را تسلیت گفت که این پیام به شرح زیر است:

“اعضای محترم فدراسیون ژیمناستیک ایران،
با قلبی آکنده از اندوه و تاسف عمیق، تسلیت صمیمانه خود را به فدراسیون ژیمناستیک ایران و مردم ایران به دلیل درگذشت غم انگیز رییس جمهور ابراهیم رییسی و تمامی کسانی که همراه او جان باختند، ابراز می داریم. ما در این زمان سخت عزاداری در کنار مردم ایران ایستاده و همدردی صمیمانه خود را به خانواده ها و عزیزان تمامی کسانی که تحت تاثیر این فاجعه قرار گرفتند، ابراز می کنیم. برای آنها آرامش خواستارم.

با تسلیت صمیمانه، عبدالرحمان الشطری، رییس اتحادیه ژیمناستیک آسیا”

پایان خبر یوویک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تسلیت چند فدراسیون بین المللی در پی شهادت رییس جمهور" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تسلیت چند فدراسیون بین المللی در پی شهادت رییس جمهور"، کلیک کنید.