ادارات آذربایجان غربی روز پنجشنبه تعطیل اعلام شد – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

ادارات آذربایجان غربی روز پنجشنبه تعطیل اعلام شد - خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری یوویک، علی رزازی در این زمینه افزود: در پی برگزاری تجمع بزرگ مردم در سراسر استان در گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای خدمت «شهید جمهور»، شهید آیت الله رییسی و همراهان او و به جهت تسهیل در حضور علاقه مندان برای حضور در این تجمعات مردمی، به دستور استاندار آذربایجان غربی فردا پنجشنبه سوم خرداد ماه ادارات استان غیر از نهادهای خدمات رسان، مراکز درمانی و بهداشتی تعطیل است.

وی اضافه کرد: مراسم گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور شهید و همراهان شهیدش، روز پنجشنبه سوم خرداد ماه ساعت 10 صبح در خیابان شهید سلیمانی با حضور مردم ولایتمدار و قدرشناس این شهرستان برگزار می شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: نظیر این مراسم در مراکز تمامی شهرستان ها به یاد رییس جمهور شهید و همراهان شهیدش برگزار خواهد شد.

رزازی اظهار کرد: همچنین مراسم بزرگداشت و شام غریبان شهدای خدمت، فردا پنج شنبه سوم خردادماه ساعت 21 در مصلای حضرت امام (ره) ارومیه برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ادارات آذربایجان غربی روز پنجشنبه تعطیل اعلام شد – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ادارات آذربایجان غربی روز پنجشنبه تعطیل اعلام شد – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.