افشای جزییات جدید درباره سریال پایتخت 7

این روز ها تیم «پایتخت» در پیش تولید این سریال، خود را برای فیلمبرداری یک ماهه در ایران و سه ماهه در کشور تاجیکستان آماده می کنند و در تلاش هستند تا بازگشت قدرتمندی از خود را به نمایش بگذارند.

افشای جزییات جدید درباره سریال پایتخت 7

آفتاب نیوز :

این روز ها تیم «پایتخت» مشغول پیش تولید نهایی این سریال هستند و خود را برای فیلمبرداری یک ماهه در ایران و سه ماهه در کشور تاجیکستان آماده می کنند.

محسن تنابنده کار سختی با فیلمنامه سری هفتم دارد؛ چرا که طی سال های غیبت «پایتخت» عمده محصولات ادامه دار و فصل بندی شده تلویزیون با کیفیت نازلی همراه بوده اند و تیم «پایتخت» باید بازگشت قدرتمندی را برای خود تدارک ببیند.

با توجه به سابقه تنابنده و سیروس مقدم در فصول گذشته پیش بینی می شود این اتفاق رقم بخورد و «پایتخت7» نیز همانند «مهمانی» ایرج طهماسب جزء آثار موفق صدا و سیما در سال 1403 و پروژه احیای تلویزیون خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "افشای جزییات جدید درباره سریال پایتخت 7" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "افشای جزییات جدید درباره سریال پایتخت 7"، کلیک کنید.