آغاز پذیرش اسکان موقت تابستان فرهنگیان از هفته پایانی خردادماه

آغاز پذیرش اسکان موقت تابستان فرهنگیان از هفته پایانی خردادماه

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش ضمن تبریک دهه کرامت و تشکر از عوامل اجرایی ستاد موقت نوروزی فرهنگیان در بهار 1403 و اعلام شروع به کار ستاد مرکزی «اسکان موقت تابستان فرهنگیان» گفت: ابلاغ اعضای ستاد اسکان موقت تابستان فرهنگیان استان ها صادر شده است و برای تقسیم وظایف اعضای ستاد، تشکیل جلسه شد.

به گزارش یوویک، مهدی نیک فر ضمن تاکید بر برگزاری جلسات توجیهی برای اعضای ستاد و عوامل اجرایی در دهه اول خردادماه سال جاری در اجرای دقیق اسکان موقت تابستان فرهنگیان گفت: بازدید از مدارس تحت پوشش طرح و توصیه های لازم به مدیر و سرایدار مدرسه در دستور کار است و پس از ارزیابی زیرساخت های اجرای طرح اسکان، تجهیزات لازم بین مدارس توزیع می شود.

مدیر کل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش اضافه کرد: آغاز پذیرش اسکان موقت تابستان فرهنگیان از هفته پایانی خردادماه  1403 است و تعداد 2 هزار و 258 مدرسه به همراه 18 هزار و 587 کلاس ، 424 مرکز آموزشی ـ رفاهی، 3 هزار سوییت در 300 اردوگاه و 2 هزار اتاق در 50 پردیس دانشگاه فرهنگیان میزبان مسافران اسکان موقت تابستان فرهنگیان است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، نیک فر تعداد مسافران پذیرش شده در تابستان 1402 را چهارمیلیون نفر روز خواند و گفت: پیش بینی می شود میزان پذیرش مسافر و اسکان موقت تابستان فرهنگیان 20 درصد افزایش داشته باشد و پذیرش مسافر را به دو شیوه حضوری و برخط به آدرس  Eskan.medu.ir صورت می پذیرد. این امر توسط 7 هزار و 205 نفر عوامل اجرایی ساماندهی می شود.

پایان خبر یوویک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "آغاز پذیرش اسکان موقت تابستان فرهنگیان از هفته پایانی خردادماه" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "آغاز پذیرش اسکان موقت تابستان فرهنگیان از هفته پایانی خردادماه"، کلیک کنید.