گروسی: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام های جدید ارایه دادم

گروسی: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام های جدید ارایه دادم

مدیرکل آژانس انرژی اتمی در نشست خبری مشترک با رییس سازمان انرژی اتمی ایران گفت: بیش از یکسال قبل بیانیه ای صادر کردیم که سند مهمی در خصوص سطح همکاری های ایران و آژانس در حوزه پادمانی بود همچنین پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام های جدید ارایه دادم.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری یوویک، رافایل گروسی، مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در نشست خبری مشترک با محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی ایران اظهار کرد: در دو روز گذشته مذاکرات مهمی با امیرعبداللهیان و علی باقری کنی داشتم.

وی افزود: بیش از یکسال قبل بیانیه ای صادر کردیم که سند مهمی در خصوص سطح همکاری های ایران و آژانس در حوزه پادمانی بود. این سند گام های اضافی که طرفین باید اتخاذ کنند را تعریف می کند. امروز توافق کردیم که این سند ادامه پیدا کند.

گروسی با تاکید بر اینکه سند ماه مارس کماکان معتبر است، بیان کرد: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام های جدید ارایه دادم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "گروسی: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام های جدید ارایه دادم" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "گروسی: پیشنهادی را به جمهوری اسلامی ایران برای اتخاذ گام های جدید ارایه دادم"، کلیک کنید.