10 دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

10 دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد - خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری یوویک، سرهنگ محمد عقیل سلگی اظهار کرد: در تداوم طرح های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس امنیت اقتصادی مرکزی، با اقدامات اطلاعاتی در بازه زمانی سه روزه 10 دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق در جاده های ارتباطی شهرستان اراک را شناسایی و بلافاصله برنامه ریزی لازم را برای توقیف آنها آغاز کردند.

وی افزود: محموله 35 میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در عملیات پلیس امنیت اقتصادی در یکی از جاده های ارتباطی اراک توقیف شد.

این مقام انتظامی گفت: در طول اجرای این طرح هر 10 دستگاه خودروی شوتی شناسای شده در عملیات های جداگانه توقیف و در بازرسی از آنها، 5 دستگاه انواع لوازم خانگی، 4 هزار و 440 نخ سیگار، یک هزار و 650 عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، یک تن 615 کیلوگرم انواع مواد خوراکی و خشکبار، 500 دستگاه مانیتور، 2 کیلوگرم تنباکو، 38 عدد تجهیزات انتظامی، 564 قطعه لوازم یدکی خودرو، 8 هزارو 191 عدد پایه لامپ و160 قطعه لوازم الکتریکی قاچاق کشف شد.

سرهنگ سلگی افزود: در این عملیات های 9 قاچاقچی کالا دستگیر 10 دستگاه خودروی شوتی توقیف و 12 پرونده قضایی تشکیل و متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "10 دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "10 دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.