نانوایی های همدان در سال جدید ساماندهی می شوند – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

نانوایی های همدان در سال جدید ساماندهی می شوند - خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری یوویک، اسدالله ربانی یوویک اظهار کرد: طرح ساماندهی نانوایی های شهر همدان که از سال قبل شروع شده در سال جاری ادامه پیدا خواهد کرد و اولویت با حل مشکل نانوایی ها در مناطق بالای شهر است که برای حل این مشکل باید شهرداری کمک کند.

وی افزود: سال گذشته مجوز نانوایی جدید نداشتیم اما با انتقال نانوایی ها سعی شد مناطقی که نانوایی ندارند مشکل شان حل شود و یک نمونه آن نانوایی دانشگاه بود که بعد از 10 سال حل شد و روزی 5 تا 7 هزار نان توزیع می کند.

ربانی یوویک یادآور شد: مجوز پخت 700 هزار نان برای 27 اداره دولتی و بخش خصوصی صادر شد و برای مناسبت های مختلف هیچ مشکلی وجود نداشت.

وی اضافه کرد: در عید امسال نانوایی ها با برنامه ریزی خوب اتحادیه و زمان بندی و کشیک مناسب، عملکرد قابل قبولی داشتند که باید از همه نانوایی ها تقدیر کرد.

در این جلسه مهم ترین مسایل و مشکلات نانوایی ها بحث و بررسی شد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نانوایی های همدان در سال جدید ساماندهی می شوند – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نانوایی های همدان در سال جدید ساماندهی می شوند – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.