تکمیل برنامه ریزی و شروع طرح جامع ساماندهی جمعه مسجد اردبیل در سال جدید

تکمیل برنامه ریزی و شروع طرح جامع ساماندهی جمعه مسجد اردبیل در سال جدید

یوویک/اردبیل فرماندار اردبیل گفت: طرح ساماندهی جمعه مسجد اردبیل تصویب شده و قرار است به صورت ویژه در سال 1403 اجرایی شود.

سید محمد اعتماد اعجازی 19 اسفند در جلسه ساماندهی جمعه مسجد اردبیل بر بازگشایی حریم جمعه مسجد اردبیل تاکید کرد و گفت: این موضوع هم مطرح شده و قرار است اجرایی شود.

وی افزود: مرمت مناره مسجد جمعه هم یکی از اولویت ها است که با حفظ تاریخ و هویت و فرهنگ منطقه این امر هم اجرایی می شود.

فرماندار شهرستان اردبیل تصریح کرد: بحث تملیک محوطه هم با همت دستگاه های مربوطه باید انجام شود تا مشکلی از بابت اجتماعی دراین زمینه وجود نداشته باشد.

اعتماد اعجازی بیان کرد: ساماندهی این مجموعه نیازمند بیش از 20 میلیارد تومان اعتبارات که قرار شد توسط شهرداری و میراث فرهنگی و از منابع دیگر تامین شود.

وی گفت: مسجد جمعه نقش مهمی در شناسایی هویت و تاریخ و فرهنگ اردبیل دارد و با وجود اینکه این مجموعه به پایگاه تبدیل شده ولی اقدامات آنچنانی برای ساماندهی مجموعه انجام نشده است.

پایان خبر یوویک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تکمیل برنامه ریزی و شروع طرح جامع ساماندهی جمعه مسجد اردبیل در سال جدید" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تکمیل برنامه ریزی و شروع طرح جامع ساماندهی جمعه مسجد اردبیل در سال جدید"، کلیک کنید.