برنامه ویژه قلعه نویی برای خنثی کردن ستاره قطر/ مامور مهار اکرم عفیف کیست؟

برنامه ویژه قلعه نویی برای خنثی کردن ستاره قطر/ مامور مهار اکرم عفیف کیست؟

آفتاب نیوز :

رکورد 9 گل در سال 2019 قطر باعث شد که المعز علی عناوین فردی بسیاری را به خود اختصاص دهد، اما تردیدی وجود ندارد که ستاره سال 2023 تیم ملی قطر تاکنون چه کسی بوده است: اکرم عفیف که دوره قبل 10 پاس گل داد و نمایش درخشانش زیر سایه المعز علی قرار گرفت، در این دوره ستاره اصلی قطری ها بوده است.

مهاجم تیم السد چهار بار در این رقابت ها دروازه حریفان را باز کرده و دو پاس گل نیز داده و 13 موقعیت گل برای حریفانش ایجاد کرده است که از این حیث بعد از لی کانگ این از کره در رده دوم است.

 قلعه نویی، سرمربی تیم ملی ایران، باید به دنبال متوقف کردن ستاره تیم ملی قطر باشد و سعید عزت اللهی، هافبک دفاعی تیم ملی، بازیکنی کلیدی در مهار عفیف خواهد بود. تیم ملی عملکرد تحسین برانگیزی در خنثی نگه داشتن بازیکنان خلاق ژاپن، به ویژه تاکفوسا کوبو، در یک چهارم نهایی داشت و حالا با وجود عفیف، کار در نیمه نهایی به همان اندازه دیدار با ژاپن سخت خواهد بود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برنامه ویژه قلعه نویی برای خنثی کردن ستاره قطر/ مامور مهار اکرم عفیف کیست؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برنامه ویژه قلعه نویی برای خنثی کردن ستاره قطر/ مامور مهار اکرم عفیف کیست؟"، کلیک کنید.