۱۰۹۸ و احد مسکن ملی شهری در لامرد در حال ساخت است – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

۱۰۹۸ و احد مسکن ملی شهری در لامرد در حال ساخت است - خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

داریوش زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار یوویک در خصوص پیشرفت روند مسکن ملی در این شهرستان گفت: با شروع دولت شهید رئیسی طرح نهضت ملی مسکن در کشور جان گرفت و در شهرستان لامرد زمین‌های زیادی جهت واگذاری رایگان به مردم شهرهای لامرد، علامرودشت و اشکنان به طرح جامع شهرها افزوده شد و امورات فنی و اداری آن از جمله تهیه نقشه‌ها، صدور پروانه ساختمانی و صدور اسناد تفکیکی زمین‌ها به سرانجام رسید.

رئیس بنیاد مسکن شهرستان لامرد گفت: امروز شاهد آن هستیم که ۱۰۹۸ و احد مسکن ملی شهری در این شهرستان در حال ساخت است.

وی افزود: در شهر لامرد ۹۳۰ واحد، شهر علامرودشت ۱۱۶ واحد و اشکنان ۵۲ واحد برنامه‌ریزی و عملیات اجرایی آن آغاز گردید به طوری که تا امروز ۶۳۶ واحد فونداسیون به اتمام رسیده ،۲۷۱ واحد در حال دیوارچینی، ۸۲ واحد پایان اسکلت و سقف و ۱۲و احد در حال بهره برداری است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "۱۰۹۸ و احد مسکن ملی شهری در لامرد در حال ساخت است – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "۱۰۹۸ و احد مسکن ملی شهری در لامرد در حال ساخت است – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.