کرم روز لاکچری کوین و نحوه استفاده از آن

پوست صورت افراد در هر سنی، روزانه در معرض عوامل محیطی مختلف قرار دارد. با تشدید عوامل نامساعد محیطی و همچنین بالا رفتن سن ، شاهد بیشتر شدن کک و مک و چین و چروک در سطح پوست هستیم. وجود این چین و چروک ها برای افراد خوشایند نیست. خوشبختانه در فرمولاسیون محصولات جدید زیبایی و مراقبت از پوست، روی این موضوع تا حد بسیار زیادی مطالعه و محصولات مراقبتی موثری تولید شده است.

کرم روز لاکچری کوین و نحوه استفاده از آن

کرم روز لاکچری کوین پوست شما را کاملا نرم و بازسازی میکند و به دلیل وجود کیوتن و ویتامین ای ، در جوانسازی و شادابی و همچنین درخشان شدن پوست و جلوگیری از پیری زودرس، تاثیر بسزایی دارد. این کرم سرشار از مواد مغذی با عملکردی بالا باعث صاف و سفت شدن (تحریک ساخت کلاژن – الاستین) پوست می شود و این موضوع روی قیمت کرم روز و شب تاثیر گذاشته است. با استفاده مداوم روزانه شاهد از بین رفتن چین و چروک های پوستتان هستید و پوست شما شاداب تر می شود

ضایعات التهابی مفید باشد همچنین باعث روشن شدن خفیف پوست می شود. دایمتیکون دایمتیکون منافذ پوستی را مسدود میکند و وضع پوستهای مستعد جوش , بافت ابریشمی پوست نقش تقویت کننده دارد و تاثیرگذاری سایر ترکیبات را به حداکثر میرساند. کرم پودر کویین خاصیت ماتکنندگی دارد و به همین خاطر برای پوستهای چرب یا با منافذ بزرگ بسیار مناسب است. در کرمهای پوستی از دایمتیکون برای جلوگیری از سوزش، خشکی و بهبود زخم استفاده میشود. این ترکیب بخاطر داشتن مولکولهای بزرگ در حفظ رطوبت پوست هم بسیار موثر است. رتینول مصرف رتینول و رتینA خطهای ریز چهره و چینها را کاهش و تولید کلاژن را افزایش میدهد. اما رتینA اثرگذاری بیشتری دارد، سریعتر نتیجه میدهد و نه تنها در مبارزه با آثار پیری بلکه در درمان آکنه موثر است. رتینویید تجویزشده توسط پزشک به ویژه در درمان جوشهای سرسفید و سرسیاه و گرفتگی منافذ موثر است.

ترکیبات کرم روز لاکچری کوین :

_ ویتامین E : محبوب ترین ویتامین برای بهبود سلامت و زیبایی پوست. دارای خواص جوانساز و دارای آنتی اکسیدان. این ویتامین با نفوذ به دیواره های سلول از سلول دربرابر از بین رفتن و پیری محافظت می کند.

_ ویتامین C : التیام بخش و بهبود دهنده زخم ها و ناهمواری های پوستی و التهابات پوستی مثل جوش سر سفید ، جوش سر سیاه و آکنه.

_ گلیسیرین : پوست شما را هیدارته میکند و در برابر خشکی مقاوم می سازد. سموم و مواد شیمایی را دفع می کند.

_ رتینول : کلاژن سازی را افزایش می دهد و موجب جوانی و  رفع خطوط صورت می شود. ضایعات و التهابات پوست را درمان می کند.

_ دایمتیکون : منافذ پوست را می بندد و ترکیبی ایده آلی است برای از بین بردن خارش ، خشکی ، سوزش و درمان ناهمواریهای پوست در پوست های حساس و دارای استعداد جوش.

_ اسید استیاریک : نرم و لطف کننده پوست، از بین برنده آلودگی ها و چربی های مولد جوش و آکنه. دارای خواص ضد باکتریال قوی

طرز استفاده از کرم شب و روز لاکچری کوین

روش مصرف کرم روز و شب لاکچری کوین بستگی به نوع پوست شما و نیازهای خاصتان دارد. اما در کل، مراعات موارد زیر می تواند بهترین روش مصرف کرم روز و شب را فراهم کند:

تمیز کردن پوست: قبل از استفاده از کرم روز و شب، پوست خود را به طور منظم تمیز کنید. این شامل شستشوی صورت با یک محصول شستشو مناسب و آب گرم است. بعد از شستشو، صورت خود را با حوله نرم خوب خشک کنید.

روش استفاده از کرم روز لاکچری کوین

کرم روز معمولاً شامل عوامل ضد آفتاب است و بهتر است 15 الی 20 دقیقه قبل از بیرون رفتن و قرار گرفتن در معرض نور خورشید، آن را به طور ملایم و با حرکات نرم، کرم را به پوست خود ماساژ دهید تا به خوبی جذب شود. بهتر است چند دقیقه پس از استفاده از کرم روز، ضد آفتاب نیز استفاده نمایید. پس از جذب کرم روز می توانید از مواد آرایشی برای صورت خود استفاده نمایید.

همچنین، می توانید در طول روز در صورت نیاز مجدداً از کرم روز استفاده کنید. برای کسانی که پوست چرب و مستعد جوش دارند توصیه می شود با احتیاط از کرم روز استفاده کنند زیرا کرم روز حاوی گلیسیرین است و ممکن است برای برخی از پوست ها باعث چربی بیش از حد پوست و جوش شود. پس اگر پوست چربی دارید مراقب باشید مقداری کمی از کرم را روی پوست خود بزنید.

طرز استفاده از کرم روز و شب لاکچری کوین

کرم شب بیشتر برای تغذیه و ترمیم پوست استفاده می شود. در شب، پوست تمایل به بازسازی و تجدید خود دارد، بنابراین استفاده از کرم شب می تواند برای تقویت فرآیند این بازسازی مفید باشد. پس از شستن و خشک کرن پوست خود، کرم شب را با حرکات ملایم به پوست بزنید و ماساژ دهید تا به خوبی در پوست جذب شود.

کرم شب باید در ساعت شب، قبل از خواب استفاده شود. بعضی افراد عادت دارند کرم شب را به هنگامی که به خواب می روند استفاده کنند، در حالی که برخی دیگر از آن بلافاصله پس از شستشو صورت استفاده می کنند. به هر حال، مهمترین نکته این است که کرم شب را به پوست خود بزنید و به طور ملایم آن را ماساژ دهید تا به خوبی جذب شود.پس از استفاده از کرم شب، روی صورت خود هیچ محصولی نمالید تا به پوست فرصت داده شود در طول شب جذب شود و به خوبی عمل کند.توصیه می شود هفته ای یک الی دوبار از ماسک های آبرسان و مغذی نیز بهمراه کرم های شب و روز استفاده کنید همچنین برای شستن صورت بهتر است از فیس واش استفاده شود

تاثیر کرم روز لاکچری کوین چگونه است؟

کرم روز لاکچری کوین به دلیل وجود کیوتن و ویتامین E ، در جوانسازی و شادابی و همچنین درخشان شدن پوست و جلوگیری از پیری زودرس، تاثیر بسزایی دارد. این کرم سرشار از مواد مغذی با عملکردی بالا باعث صاف و سفت شدن (تحریک ساخت کلاژن – الاستین) پوست میشود.با استفاده مداوم روزانه شاهد از بین رفتن چین و چروک های پوستتان هستید و پوست شما شاداب تر می شود. کرم های روز را بعد از شستشوی صورت در ابتدای صبح توصیه می شود که حتماً استفاده شود. همچنین کرم روز حاوی ضد آفتاب است.

تاثیر کرم شب لاکچری کوین چگونه است ؟

کرم شب لاکچری کوین دارای ترکیباتی است که پوست را به طور کامل نرم و بازسازی میکند و به دلیل وجود کیوتن و ویتامین E موجود در جوانسازی و شادابی و همچنین درخشان شدن پوست و جلوگیری از کک و مک پیری زودرس تاثیر بسزایی دارد. این کرم باعث افزایش استحکام پوست شده و با سفت کردن پوست نشاط جوانی آن را حفظ می کند.  برخی ترکیبات این کرم می تواند در درمان جوشهای سرسفید و سرسیاه و گرفتگی منافذ موثر باشد

خواص کرم شب و روز لاکچری کوین در کنار هم

با توجه به اینکه کرم شب و روز لاکچری کوین هرکدام خواص خاص خودشان را دارند اما استفاده متوالی این دو کرم درکنار هم باعث از بین رفتن لک و تیرگی صورت میشود.استفاده از این دو کرم در کنار سرم منافذ لاکچری کوین موجب سف شدن پوست صورت و رفع چروک و افتادگی صورت میشود.جوش صورت و وجود منافذ باز روی پوست میتواند بسیار ازار دهنده باشد. شما با مصرف کرم شب و روز لاکچری کوین به طور کلی این مشکل را درمان می کنید

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "کرم روز لاکچری کوین و نحوه استفاده از آن" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "کرم روز لاکچری کوین و نحوه استفاده از آن"، کلیک کنید.