وزیر صمت، قیمت‌گذاری ایران‌خودرو را تکذیب کرد / ری‌را زیر یک‌میلیارد تومان خواهد بود

به گزارش خبرگزاری یوویک، علی‌آبادی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران گفت: «خودروی «ری‌را»، تقریباً همه آپشن‌ها را در رقابت با خودروهای خوب دنیا دارد از نظر استاندارد و ایمنی استاندارد بسیار بالایی دارد. این خودرو، دو گونه موتور دارد بیش از ۶۷ درصد ساخت داخل شده است ز همه مهم‌تر اینکه مهندسی و طراحی با نام و نشان تجاری ایرانی می‌تواند به دنیا عرضه شود».

وزیر صمت، قیمت‌گذاری ایران‌خودرو را تکذیب کرد / قیمت ری‌را زیر یک‌میلیارد تومان خواهد بود

به نقل از ایرنا، علی‌آبادی ادامه داد: «قیمت خودرو «ری‌را» کمتر از یک میلیارد است و عرضه آن از اواخر شهریور ماه آغاز خواهد شد. ساعتی ۲۰ عدد و سالی ۱۱۰ هزار دستگاه از این خودرو تولید می‌شود که آمار نسبتاً خوبی است».

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: «این یک تحول ساده در صنعت خودروی داخلی است و امیدوارم به لحاظ کیفی موردپسند قرار گیرد. این خودرو هم نمونه برقی و هم نمونه بنزینی دارد و نمونه کنونی نمونه بنزینی است و نمونه برقی هم ساخته شده».

۵۴۳۲۲

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "وزیر صمت، قیمت‌گذاری ایران‌خودرو را تکذیب کرد / ری‌را زیر یک‌میلیارد تومان خواهد بود" هستید؟ با کلیک بر روی پزشکی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "وزیر صمت، قیمت‌گذاری ایران‌خودرو را تکذیب کرد / ری‌را زیر یک‌میلیارد تومان خواهد بود"، کلیک کنید.