همگرایی رسانه ها امید را به جامعه تزریق می کند – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

همگرایی رسانه ها امید را به جامعه تزریق می کند - خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار یوویک، علی مرادی عصر یکشنبه در نشست هم اندیشی با خبرگزاری های استان اظهار کرد: همگرایی رسانه ها در استان به ایجاد نشاط و تزریق امید در جامعه کمک می کند و سطح آگاهی و اطلاع رسانی در جامعه را افزایش می دهد.

وی با بیان اینکه بخش خبر در صدا و سیمای استان ارتقا یافته است، افزود: رسانه ها می توانند صدا و سیما را در تقویت تولید محتوا یاری دهند.

مرادی راه اندازی شورای عالی رسانه در استان را یک ضرورت خواند و اعلام کرد: برای تهیه گزارش های کوتاه در حوزه انتخابات می توان طرح مشترک ارایه داد و صدا و سیما می تواند از ظرفیت خبرگزاری ها بویژه انعکاس میزگردهای رسانه ای خبرگزاری ها استفاده کند.

راه اندازی خبر شبانگاهی، بازنشر اخبار و تولیدات رسانه ها و خبرگزاری های دیگر در صدا و سیما از موارد مطرح شده توسط مدیرکل صدا و سیمای کردستان در این نشست بود.

سرپرست معاونت خبر صداوسیمای مرکز کردستان هم در این نشست اظهار کرد: در حوزه انتخابات، تهیه گزارش های مردمی از بازخورد اخبار انتخاباتی در دستور کار است.

سهراب تازیکه با اشاره به شروع اطلاع رسانی از تمهیدات برگزاری انتخابات در کردستان، افزود: پخش زنده تمهیدات انتخابات 8 تیر از بخش خبری صبحدم (9 صبح) با حضور روسای ستادهای شهرستانی از جمله این برنامه هاست.

معاون صدای مرکز کردستان نیز در این جلسه اذعان کرد: رادیو کردستان روزانه 14 ساعت برنامه زنده دارد.

غلامرضا مطاعی افزود: رادیو کردستان رتبه نخست را در تمام شاخص های ارزیابی کشور کسب کرده و این موفقیت ارزشمند است چرا که رقبای توانمندی داریم و رادیوی استان با تکیه بر غنای فرهنگی استان و نیروهای بومی به این رتبه دست یافته است.

وی گفت: آمادگی داریم از ظرفیت خبرنگاران خبرگزاری ها در برنامه ها استفاده کنیم و بخشی از برنامه ها را به تازه های نشر اختصاص دهیم.

مطاعی یادآور شد: رادیو کردستان پرمخاطب ترین رادیو کشور است و موفقیت های خود را به پشتوانه مخاطبین بدست آورده است.

حسین مرادی معاون فضای مجازی صدا و سیمای مرکز کردستان اضافه کرد: قرارگاه رسانه از سال قبل همزمان با سراسر کشور شکل گرفته است و به اقتضای وضعیت و شرایط مختلف تشکیل جلسه می دهد.

وی گفت: در راستای تولید محتوا می توان از ظرفیت های مختلف رسانه ها استفاده برد و از تولیدات رسانه ها در فضای مجازی صداوسیما استفاده خواهیم کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "همگرایی رسانه ها امید را به جامعه تزریق می کند – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "همگرایی رسانه ها امید را به جامعه تزریق می کند – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.