نظارت ویژه بر کمپ های کارگری استان بوشهر انجام می شود – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

نظارت ویژه بر کمپ های کارگری استان بوشهر انجام می شود - خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار یوویک، اکبر پورات صبح شنبه در نشست کمیسیون کارگری استان بوشهر در شهرستان کنگان با تاکید بر ضرورت به روزرسانی مطالبات کارگری اظهار داشت: هم افزایی بین مسوولان دستگاه های اجرایی مرتبط و صنایع مستقر در استان جهت استیفای حقوق کارگران از اولویت های اساسی ما در استان بوشهر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه جلسات کمیسیون کارگری به صورت مستمر در شهرستان ها برگزار می شود تصریح کرد: استفاده از همه ظرفیت ها برای معرفی فرصت های شغلی به جوانان جویای کار و عمق بخشی همراه با تمرکز بر اجرا و طرح ریزی آموزش های مورد نیاز صنعت در فنی حرفه ای استان در حال اجرا است.

نظارت بر روند آموزش و جذب نیروها

وی افزود: نظارت ویژه بر روند آموزش و جذب نیروهای آموزش دیده بومی در صنایع با دقت رصد و پیگیری می شود.

پورات عنوان کرد: همچنین کارگروه تخصصی در راستای رصد و پیگیری بر اجرای مصوبات کمیسیون و نظارت ویژه بر کمپ های کارگری تشکیل شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در همین راستا ابلاغیه و دستورالعمل های ارسالی به صنایع مستقر در استان برای پیگیری، نظارت و اجرای آن ها در سطوح مختلف به صورت ویژه دنبال خواهیم کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "نظارت ویژه بر کمپ های کارگری استان بوشهر انجام می شود – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "نظارت ویژه بر کمپ های کارگری استان بوشهر انجام می شود – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.