معینی آرانی: روزهای بسیار روشن و امید بخشی پیش روی ملت ایران است

معینی آرانی: روزهای بسیار روشن و امید بخشی پیش روی ملت ایران است

منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل درآستانه آغاز دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و انتخابات هییت رییسه مجلس دوازدهم،همکاری و همدلی نمایندگان را درانتخابات هییت رییسه حایز اهمیت دانست.

به گزارش خبرنگار سیاست خبرگزاری علم و فناوری یوویک، مصطفی معینی آرانی با اشاره به ضرورت امید بخشی و امید آفرینی برای ملت عزیز و همیشه درصحنه، وحدت و انسجام را مایه افزایش اعتماد عمومی و مایوس کردن دشمن دانست و افزود: مشارکت حداکثری منتخبان مردم درانتخاب هییت رییسه کارآمد و متخصص اولین آزمون و آوردگاه  نمایندگان دوره دوازدهم است که رجا واثق دارم عصاره فضایل از نخستین آزمون پیروز بیرون می آیند.

وی تاکید کرد: نصب العین قرار دادن فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه وحدت و همدلی اسباب توفیق بیشتر را در این مسیولیت سترگ فراهم خواهد ساخت.

منتخب مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی درپایان با تسلیت شهادت خادمان ملت ودر راس آن شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رییسی بر ضرورت هوشمندی بیشتر نمایندگان در این برهه حساس از زمان تاکید کرد.

مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم در روز دوشنبه 7 خرداد ماه با حضور تمام نمایندگان جدید و همچنین مهمانان ویژه برگزار خواهد شد

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "معینی آرانی: روزهای بسیار روشن و امید بخشی پیش روی ملت ایران است" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "معینی آرانی: روزهای بسیار روشن و امید بخشی پیش روی ملت ایران است"، کلیک کنید.