مسابقات فینال تیمی قهرمانی جهان| یک گام تا صعود تاریخی تیم ملی تنیس روی میز ایران به المپیک

مسابقات فینال تیمی قهرمانی جهان| یک گام تا صعود تاریخی تیم ملی تنیس روی میز ایران به المپیک

تیم ملی تنیس روی میز ایران برای کسب سهمیه المپیک پاریس تنها به یک پیروزی نیاز دارد.

به گزارش خبرگزاری ورزشی خبرگزاری علم و فناوری یوویک، تیم ملی تنیس روی میز ایران در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فینال تیمی قهرمانی جهان به مصاف سنگاپور رفت و با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی دست یافت. 

ایران 3
سنگاپور 0

نیما عالمیان 3
پانگ کویین 1

نوشاد عالمیان 3
کوییک ایزاک 0

امیرحسین هدایی 3
چو ژ یو کلارنس 0

مردان تنیس روی میز ایران برای اولین صعود در تاریخ و کسب سهمیه تیمی المپیک پاریس به مصاف تیم پرافتخار آلمان خواهند رفت و در صورت پیروزی ضمن صعود به جمع 8 تیم برتر دنیا سهمیه المپیک 2024 پاریس را کسب خواهد کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مسابقات فینال تیمی قهرمانی جهان| یک گام تا صعود تاریخی تیم ملی تنیس روی میز ایران به المپیک" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مسابقات فینال تیمی قهرمانی جهان| یک گام تا صعود تاریخی تیم ملی تنیس روی میز ایران به المپیک"، کلیک کنید.