مدارس این شهرها فردا (شنبه 20 اسفند) تعطیل شدند

مدارس این شهرها فردا (شنبه 20 اسفند) تعطیل شدند

به گزارش یوویک، مدیر اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: فعالیت آموزشی مدارس هفت شهرستان های این استان فردا یکشنبه به علت تشدید بارندگی ها در جنوب این استان غیر حضوری شد.

داوود گلی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تصمیم به استناد مصوبه ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان و برای همه مقاطع شهرستان های چابهار، زرآباد، قصرقند، کنارک، نیکشهر، لاشار و دشتیاری لحاظ شده است.

وی ادامه داد: فردا مدارس نوبت صیح شهرستان های مذکور غیر حضوری است و شرایط معمول آموزشی در سایر مدارس سیستان و بلوچستان برقرار است.

به گفته مدیر کل هواشناسی استان سیستان و بلوچستان هشدار بر اساس هواشناسی سطح نارنجی دریایی تشدید از فردا تا روز یکشنبه برای مناطق ساحلی و دور از ساحل دریای عمان رگبار شدید و رعد و برق ، تند باد لحظه ای و احتمال بارش تگرگ و افزایش ارتفاع موج تا حدود 2متر پیش بینی می شود.

محسن حیدری توصیه کرد: شهروندان از شنا و تفریحات دریایی و تردد با شناورهای سبک و نیمه سنگین خودداری کنند و برای کاهش خسارات احتمالی تمهیدات لازم توسط کلیه فعالان دریایی در نظر گرفته شود.

233233

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "مدارس این شهرها فردا (شنبه 20 اسفند) تعطیل شدند" هستید؟ با کلیک بر روی اجتماعی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "مدارس این شهرها فردا (شنبه 20 اسفند) تعطیل شدند"، کلیک کنید.