محکومیت 5 میلیاردی برای قاچاقچیان سوخت

محکومیت 5 میلیاردی برای قاچاقچیان سوخت

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از محکومیت 53 میلیارد و 285 میلیون ریالی برای دو قاچاقچی سوخت دستگیر شده خبر داد.

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری یوویک، کیومرث حسن پور مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان گفت: پرونده تخلف قاچاق سوخت به میزان 42 هزار لیتر گازوییل به ارزش 14 میلیارد و 480 میلیون ریال در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان قشم رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت کشف شده، هر کدام از متهمان را به پرداخت 26 میلیارد و 642 میلیون ریال معادل 2 برابر ارزش سوخت محکوم کرد.

حسن پور گفت: در مجموع متهمان پرونده به پرداخت 53 میلیارد و 285 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان افزود: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز دریابانی قشم این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "محکومیت 5 میلیاردی برای قاچاقچیان سوخت" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "محکومیت 5 میلیاردی برای قاچاقچیان سوخت"، کلیک کنید.