قهوه گانودرما برای ام اس

این روزها بازار قارچ گانودرما و قهوه ی گانودرما به عنوان محصولی معجزه آور برای رفع بسیاری از بیماری ها داغ داغ است و حتما بارها اسم آن را شنیده اید.قهوه گانودرما و محصولات گانودرما از قارچی به نام گانودرما تولید می شوند .قارچ گانودرما گیاهی با خواص فوق العاده می باشد و نوعی اکسیر شفا بخش برای درمان انواع سرطان ها و بیماری ها می باشد.خواص قارچ گانودرما همان خواص قهوه ی گانودرما می باشد.تحقیقات بسیار زیادی برای اثبات خواص قارچ گانودرما انجام شده  در اکثر تحقیقات نتایج مثبت ارایه داده شده است.این گیاه بیشتر در کشورهای شرقی رشد می کند .در این مقاله به ظور مفصل در مورد قارچ گانودرما و انواع قهوه های گانودرما صحبت خواهیم کرد.

خواص قهوه گانودرما برای ام اس+بهترین روش درمان{2024}

قارچ گانودرما چیست؟

قارچ گانودرما در طب سنتی چینی مصارف دارویی دارد و در چین نام محلی آن لینگ زی می باشد.برای چینی ها این قارچ نوعی نماد زندگی شاد ، شانس ، سلامتی و طول عمر و جاودانگی می باشد.تحقیقات بسیاری برای اثبات شفا بخشی این قارچ صورت گرفته است که یکی از تحقیقات موسسه کارکین برروی قارچ گانودرما اثر مثبت قارچ گانودرما را بر سرطان منتشر کرده است. قیمت قارچ گانودرما برای دیابت همان قیمت درج شده روی بسته آن است.

قارچ گانودرما مانند قارچ های دیگر به صورت خام قابل مصرف نمی باشد و بو و طعم دلپذیری ندارد به همین دلیل این قارچ به صورت ترکیبی با مواد غذایی دیگر و یا پودر شده در کشورهای دیگر مصرف می شود .اما در چین ، ژاپن و کره این قارچ به گونه های متفاوت تری مصرف می شود.

قهوه گانودرما چیست ؟

قهوه گانودرما راهی مناسب برای جایگزینی قهوه برای کسانی که مصرف قهوه ی بالایی دارند می باشد.قهوه گانودرما مخلوطی از پودر قهوه گانودرما با پودر قهوه می باشد و برای ایجاد طعمی بهتر انواع دیگری از مزه ها را ممکن است به آن اضافه کنند.با مصرف قهوه گانودرما انرژی بسیار خوبی برای بدن در طول روز تامین می شود.افرادی که به مصرف قهوه عادت دارند با جایگزینی آن می توانند مصرف روزانه قهوه خود را کم کنند.

11خاصیت شگفت انگیز قارچ گانودرما :

همانطور که گفتیم قارچ گانودرما دارای خواص معجزه آوری است که به عنوان اکسیر شفابخش از آن یاد می شود از جمله خواص ان می توان موارد زیر را نام برد:

 1.تقویت بسیار بالای سیستم ایمنی بدن

قارچ گانودرما می تواند بر ژن های گلبول های سفید خون اثر بگذارد و قدرت سیستم ایمنی بدن را به شدت افزایش می دهد و این خاصیت یکی از خاصیت های بسیار مهم قارچ گانودرما می باشد. طبق تحقیقات انجام شده در مورد قارچ گانودرما محققان به دو نکته ی مهم و اساسی در مورد قارچ گانودرما پی برده اند :

نکته 1 : در قارچ گانودرما نوعی فعالیت های ملکولی وجود دارد که می تواند موجب از بین بردن سرطان شود .سلول های طبیعی در قارچ گانودرما می تواند به طور شگفت انگیزی با سرطان ها مقابله کنند. از دیگر تحقیقات به عمل آمده درباره قارچ گانودرما مطالعه دیگری نشان داد که Reishi می تواند تعداد دیگر گلبول های سفید ( لنفوسیت ها ) را در افرادی که مبتلا به سرطان کولورکتال هستند افزایش دهد . برخی بر این باورند که گانودرما فقط میتواند بر روی افرادی که از بیماری رنج میبرند تاثیر گزار باشد ، درصورتی که چنین نیست .

نکته 2 :همه ی انسان ها می توانند برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود از پودر گانودرما لوسیدوم استفاده کنند در یک مطالعه دیگر روی ورزشکاران رشته بسکتبال آمریکا مشخص گردید که قارچ گانودرما می تواند تمامی بیماری هایی که ناشی از استرس به وجود می آیند را از بین ببرد .

2.قارچ گانودرما خاصیت ضدسرطانی دارد

 3.گانودرما دارویی شفابخش برای افسردگی و خستگی

یکی دیگر از خواص قارچ گانودرما کاهش افسردگی و خستگی می باشد.با کاهش خستگی و افسردگی می توان کیفیت زندگی را افزایش داد. یک مطالعه که بر روی 132 نفر مبتلا به نوراستنیا صورت گرفت ، محققان دریافتند که قارچ گانودرما میتواند در عرض 5 هفته تاثیر بسزایی بر روی افسردگی و بهبود کیفیت زندگی بگذارد .

4.قهوه گانودرما درمان کننده بیماری ام اس

در کشورهای اورپایی از قارچ گانودرما به عنوان درمانگر ام اس یاد می شود.مصرف قارچ گانودرما به میزان زیادی احتمال ابتلا به ام اس را کاهش می دهد.

5.قهوه گانودرما برای حفظ سلامت قلب

مصرف قارچ گاندرما برای حفظ سلامت قلب ویا بهبود بیماری های قلبی بسیار مناسب می باشد.طبق تحقیقات انجام شده زیر نظر متخصصان قلب بر وری بیماران قلبی ، بهبودی بعد از 25 روز مصرف در کنار مصرف داروهای دیگر حاصل شده است .بدن هر بیمار ظرفیت متفاوتی دارد وطول دوره درمان در این پژوهش برای افراد مختلف متفاوت بوده است.

6.کاهش قند خون با مصرف قارچ گانودرما

طبق تحقیقات انجام شده برروی حیواناتی مانند موش صحرایی و میمون که به قند خون مبتلا بوده اند با مصرف قارچ گانودرما میزان ند خونشان کنترل شده است.

7.قهوه قارچ گانودرما موثر برای درمان کبد چرب

43 درصد از مردم در ایران دچار کبدچرب می باشند .طبق تحقیقات اانجام شده قارچ گانودرما برای رفع کبد چرب بسیار مفید می باشد.

8.درمان زگیل ها با قارچ گانودرما

با مصرف قارچ گانودرما رشد و فعالیت ویروس های تبخالی متوقف می شود.

  1. رفع لک های پوستی

یکی دیگر از عجایب قهوه گانودرما برای لک و پیس  درمان لک ها و تاول های پوستی  سرخ و صورتی رنگی است که بر اثر پسوریازیس حاد اتفاق می افتد است . گانودرما میتواند در کمتر از یک ماه به این لکه ها خاتمه دهد . گانودرما میتواند بر روی بیش از 90٪ افرادی که مبتلا به پسوریازیس هستند فید بک بسیار خوبی داشته باشد .

10.درمان زگیل تناسلی با قارچ گانودرما

یکی از شایع ترین بیماری های عفونی زگیل تناسلی می باشد که امروزه بسیار همه گیر شده است و افراد زیادی به آن مبتلا شده اند , این بیماری بیشتر در بانوان شایع و مرسوم می باشد و تا به حال بانوان بسیاری به آن دچار شده اند و بسیاری از آن ها نیز بعد از مبتلا شدن بسیار نگران درمان آن می باشند و بسیاری نیز اعتقاد دارند این بیماری درمانی ندارد و بسیار خطرناک می باشد اما این یک تفکر بسیار اشتباه می باشد این بیماری در صورتی که به موقع درمان شود و به صورت مستمر برای درمان اقدام شود می توان آن را درمان کرد.

ویروس اچ پی وی موجب سرطان دهانه رحم و زگیل تناسلی می شود که هر دوی این بیماری ها طبق تحقیقات و گزارشات داده شده با قارچ گانودرما قابل درمان هستند .بله همانطور که گفتیم قارچ گانودرما خاصیت ضدسرطانی دارد .

زگیل تناسلی نوعی شایعه گوشتی می باشد که در ناحیه تناسلی و در ناحیه مقعد بر اثر رابطه جنسی با فرد آلوده ایجاد می شود.درمان زگیل تناسلی راه های مختلفی دارد و در صورت بروز حتما به پزشک مراجعه کنید اما یکی از راه های قابل اطمینان برای رفع زگیل تناسلی قارچ گانودرما می باشد.

10- تقویت قوای جنسی

با استفاده از قارچ گانودرما بعد از یک ماه قوای جنسی به میزان 1 تا 5/1 افزایش می یابد. به همین سبب اطباء طب سنتی نیز در ملاقات با افرادی که به وسیله هر بیماری اعم از دیابت ، افسردگی ، تند تپشی و یا هر بیماری دیگری که در نهایت به ضعیف شدن قوای جنسی منجر شده است ، این محصول را پیشنهاد می دهند .

11- جلوگیری از خارش

متاسفانه برخی خارش های پوستی که عموما متعلق به آلرژی های عمومیست بسیار رونق گرفته است . گانودرما به وسیله خاصیت ضد آلرژیک بودن آن توانسته در کاهش خارش هایی که در نواحی کشاله ران ها ، دست ها و سایر نقاط بدن شکل میگیرد مفید واقع شود.

مواردی که بالا ذکر شد قسمتی از فواید و تاثیرات این قهوه ها بر بدن می باشد که شما می توانید با توجه به آن ها محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس برای خریداری با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

عوارض قارچ گانودرما

قارچ گانودرما به خودی خود ضرر خاصی ندارد ماا مانند همه ی مواد غذایی و دارویی در صورتی که بیش تر از حدنرمال مصرف شود می تواند مضر باشد .روش مصرف گانودرما را دقیقا مطابق آنچه گفته شد انجام دهید ، زیاده روی در مصرف گانودرما ممکن است علاوه بر به ارمغان نیاوردن فواید آن سبب سوء هاضمه  نیز گردد .

قارچ گانودرما را چگونه مصرف کنیم بهتر است؟قارچ گانودرما به صورت های مختلفی در بازار موجود می باشد و می توان به سه صورت آن را مصرف کرد.

قارچ خام : استفاده از آن به بصورت قارچ خام که طعم و بوی نامطبوعی دارد و اوصلا به این صورت مصرف نمی شود و بنا به نظر پزشکی مصرف خام آن توصیه نمی شود.

  • پودر خشک شده : استفاده  قارچ خشک شده ( بصورت آسیاب و پودر شده )
  • عصاره : استفاده بصورت عصاره گانودرما ( پیشنهاد نمی گردد )

میزان استفاده برای هر فرد از قهوه موکا برای زودد انزالی به میزان 1.9 الی 9 گرم در هر روز میباشد . وقتی از مصرف قارچ گانودرما صحبت می شود منظور به صورت پودری و مخلوط آن با قهوه می باشد. در واقع خواصی که برای قارچ گانودرما می باشد برای قهوه گانودرما هم کاربرد دارد و روش مصرف قارچ گانودرما نیز دقیقا همانند قهوه میباشد .

قهوه لاته ی گانودرما

قهوه ی لاته گانودرما همان ترکیب پودر قارچ گانودرما به همراه پودر با کیفیت قهوه های عربیکا و ربوستا می باشد و با ترکیب خامه و شکر قهوه لاته ی خوشمزه ای را به شما ارایه می دهد.از جمله خواص قهوه لاته گانودرما می توان موارد زیر را اشاره کرد:
1.درما ورم معده و ورم روده و زخم معده
2.درمان رفلاکس معده
3.چربی سوز فوق العاده بالا
4.مناسب برای رفع یبوست به علت داشتن فیبر
5.افزایشض ایمنی بدن
6.افزایش انرژی بدن
نکته مهم:به افرادی که دیابت و یا فشار خون دارند توصیه می شود از قهوه لاته استفاده نکنند و به جای ان از قهوه موکا مصرف کنند.

جزییات محتویات قهوه لاته گانودرما

  • قهوه عربیکا و ربوستا:استفاده از باکیفیت ترین قهوه های عربیکا و ربوستا
  • فیبر:هر بسته کافه لاته حاوی 2gr فیبر است.
  • گانودرما لوسیدوم: به آن قارچ رِیشی قرمز هم می گویند. قارچ های گانودرما حاوی تری ترپنوییدها و اسیدهای آمینو هستند. این قارچ ها آداپتوژن یا سازش زا می باشند.گانودرما لوسیدوم هزاران سال است که در فرهنگ سنتی آسیا مورد استفاده قرار می گیرد. معنی گانودرما لوسیدوم قدرت معنوی است، درحالیکه ژاپنی ها به آن رِیشی به معنی پادشاه گیاهان می گویند.
  • خامه: به کافه لاته طعمی شیرین و خامه ای می دهد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "قهوه گانودرما برای ام اس" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "قهوه گانودرما برای ام اس"، کلیک کنید.