عضویت سازمان ملی استاندارد در (ILAC) پس از 3 دهه – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

عضویت سازمان ملی استاندارد در (ILAC) پس از 3 دهه - خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری یوویک، محمد آیینی ضمن تبریک فرا رسیدن 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی به تمامی خبرنگاران و فعالان این حوزه، اصلی ترین وظیفه روابط عمومی را توزیع عادلانه، متعهدانه و انقلابی آگاهی ها در سطح جامعه دانست که موجب توسعه ارتباطات در میان جوامع می شود.

وی افزود: مسوولیت اجتماعی ما امروزه ایجاب می کند تا خدمات شایسته نظام جمهوری اسلامی را با مسوولیت پذیری به سطح جامعه انتقال دهیم. بنده خوشحال هستم که در گرامیداشت روز 27 اردیبهشت با خبر عضویت سازمان ملی استاندارد در اتحادیه نظام آزمایشگاهی (ILAC) نهاد اعتبار بخشی بین المللی آزمایشگاهی، کام ملت را شیرین کنم.

به گفته آیینی، ظفرهای بزرگ و اخیر در یک ماهه اخیر میسر نبود مگر با درایت های جهادی ریاست دولت مردمی و هدایت های متعهدانه مدیر انقلابی در سازمان ملی استاندارد و امروزه به کرات از سطح جامعه ابراز رضایت شهروندان به ما منعکس می شود و خشنودی ملت از خدمتگزاران خود در سازمان استاندارد بزرگترین دلگرمی و پشتوانه ادامه راه ما است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "عضویت سازمان ملی استاندارد در (ILAC) پس از 3 دهه – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "عضویت سازمان ملی استاندارد در (ILAC) پس از 3 دهه – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.