ضرب و شتم دانشجویان توسط پلیس آمریکا با شعار آزادی بیان!

جعفری مطرح کرد؛

ضرب و شتم دانشجویان توسط پلیس آمریکا با شعار آزادی بیان!

فرمانده سپاه شهرستان فومن عنوان کرد: آمریکایی ها با شعار آزادی بیان اقدام به ضرب و شتم دانشجویانی می کنند که حرف شان دفاع از مردم مظلوم غزه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری یوویک، دانشگاهیان شهرستان فومن در حمایت از خیزش ضدصهیونیستی در دانشگاه های آمریکا و اعلام همبستگی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجمع کردند.

این مراسم با حضور محسن جعفری، فرمانده سپاه شهرستان فومن، جمعی از شخصیت های مذهبی و سیاسی شهرستان و دانشگاهیان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت برگزار شد.

در این تجمع که به همت بسیج دانشجویی، پایگاه شهید پورطاعتی و بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد فومن و شفت برپا شد، حاضران انزجار خود از رفتار غیرانسانی پلیس آمریکا با دانشجویان معترض به رژیم صهیونیستی را اعلام کردند.

ضرب و شتم دانشجویان توسط پلیس آمریکا با شعار آزادی بیان!

دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه های شهرستان فومن ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسراییل» سر دادند.

فرمانده سپاه شهرستان فومن با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی گفت: بیش از هفتاد دهه دنیا شاهد استبداد و ظلم و جور نظام های سلطه به خصوص رژیم جعلی، غاصب و کودک کُش در منطقه است و امروزه در دنیا گفتمانی جدید برپاست.

جعفری توضیح داد: امام خمینی(ره) گفتمان مقاومت، آزادیخواهی و ایستادگی را نه تنها در منطقه، بلکه در دنیا بنیان نهاد و دانشجویان آمریکا و همه دانشجویان دنیا برای برپایی این گفتمان برخاستند.

ضرب و شتم دانشجویان توسط پلیس آمریکا با شعار آزادی بیان!

وی متذکر شد: مهم ترین خواسته عمومی مردم آزادیخواه جهان، آزادی فلسطین و جلوگیری از نسل کُشی غزه است و دنیا شاهد سرکوب وحشیانه و ددمنشانه، اعتراض دانشجویان و آزادیخواهان به سیاست ها و اقدامات ضدانسانی در غزه است.

فرمانده سپاه شهرستان فومن افزود: موضوع غزه و فلسطین معطوف و محدود به منطقه نیست، همه جای دنیا، ندای حق طلبی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین و غزه شنیده می شود و ما شاهدیم در کشور هایی که ادعای آزادی بیان دارند، پلیس و نیرو های امنیتی با خشونت وارد دانشگاه می شوند و حرکت مسالمت آمیز دانشجویان در دفاع از مردم غزه را با ضرب و شتم و بازداشت دانشجویان پاسخ می دهند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ضرب و شتم دانشجویان توسط پلیس آمریکا با شعار آزادی بیان!" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ضرب و شتم دانشجویان توسط پلیس آمریکا با شعار آزادی بیان!"، کلیک کنید.