صعود طلای جهانی به ساعت رسید

صعود طلای جهانی به ساعت رسید

یوویک/خراسان رضوی رولکس قیمت برخی از ساعت های گرانبهای خود را در بریتانیا تا 4درصد پس از افزایش قیمت طلا به بالاترین حد خود، افزایش داد.

به نقل از بلومبرگ، بر اساس اطلاعات وب سایت ساعت ساز سوییسی بریتانیا که توسط بلومبرگ دنبال می شود، قیمت خرده فروشی برخی از ساعت های گرانبهای این شرکت تا 4 درصد افزایش یافت.

قیمت های خاص برای ساعت های ساخته شده توسط رولکس مستقر در ژنو می تواند به عنوان شاخصی از قدرت اقتصادی یک کشور در نظر گرفته شود.

برترین برند ساعت مچی لوکس جهان بیش از یک میلیون ساعت در سال با فروش بیش از 10 میلیارد فرانک سوییس (15 میلیارد دلار سنگاپور) تولید می کند.

قیمت طلا در سال جاری 14 درصد افزایش یافته و در ماه مه به بالاترین حد خود یعنی 2450 دلار در هر اونس رسید همچنین پوند انگلیس ماه گذشته به بالاترین میزان خود در برابر یورو از اگوست 2022 رسید.

رولکس معمولاً سالی یک بار، یعنی در ماه ژانویه، قیمت ساعت های خود را افزایش می دهد.

اکنون نوسانات عمده ارز باعث شده است که رولکس 2 بار در سال، قیمت ها را در بریتانیا افزایش دهد زیرا پوند به پایین ترین سطح خود در برابر دلار آمریکا در دهه های اخیر رسید.

پایان خبر یوویک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "صعود طلای جهانی به ساعت رسید" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "صعود طلای جهانی به ساعت رسید"، کلیک کنید.