سپیدان صدرنشین بارش های اخیر در استان فارس بوده است – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

سپیدان صدرنشین بارش های اخیر در استان فارس بوده است - خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری یوویک، بارندگی اخیر در 41 ایستگاه به ثبت رسیده است که پس از سپیدان با 31 میلی متر بارش، مُهر با 10 و 9 دهم میلی متر، کورده لارستان با 9 و هشت دهم، فیروزآباد با 9 و سه دهم، سده اقلید با 9، نورآباد ممسنی با هفت و هفت دهم، لامرد با هفت و یک دهم، بیضا با هفت، کازرون با 6 و پنج دهم و استهبان هم با پنج و 9 دهم میلی متر در رتبه های بعدی جای دارند.

در سایر ایستگاه ها هم از چهار تا حدود یک میلی متر باران گزارش شده است.

در میزان بارندگی سال زراعی جاری (مهرماه تا اردیبهشت سال بعد) منطقه خشت با 146 میلی متر در صدر قرار دارد، سپیدان با 136 و 2 دهم، کازرون با 124 و 9 دهم، نورآباد ممسنی با 111 و سه دهم، فیروزآباد با 111 و سه دهم میلی متر به ثبت رسیده است و میزان بارندگی سال زارعی شیراز هم 33 و یک دهم میلی متر گزارش شده است و در سددرودزن مرودشت هم 58 و 2 دهم میلی متر باران باریده است.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سپیدان صدرنشین بارش های اخیر در استان فارس بوده است – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سپیدان صدرنشین بارش های اخیر در استان فارس بوده است – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.