سرمربی و بازیکنان والیبال نشسته پس از برد مقابل آلمان چه گفتند؟

سرمربی و بازیکنان والیبال نشسته پس از برد مقابل آلمان چه گفتند؟

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته از عملکرد شاگردان خود در دیدار مقابل آلمان ابراز رضایت کرد و گفت: در نیمه نهایی باید به مصاف مصر برویم. 

به گزاش یوویک، هادی رضایی پس از برتری قاطع والیبال نشسته ایران مقابل آلمان و صعود به مرحله نیمه نهایی پارالمپیک پاریس، گفت: آلمان خیلی نسبت به قبل بهتر شده و فکر می کنم در فینال هم دوباره با این تیم بازی کنیم. آلمانی ها کمی کری خوانده بودند و باعث شدند ما محکم تر بازی کنیم. این کری خوانی ها در ورزش طبیعی است و به تیم ها انگیزه بیشتری می‌دهد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته ایران، افزود: بچه ها والیبال تماشاگر پسندی ارائه کردند و موفق به شکست ۳ بر صفر حریف شدند. همانطور که بسکتبال آمریکا و فوتبال زیباست، بچه های ما هم در والیبال نشسته زیبا بازی می کنند. ما با آنالیز کامل حریف به میدان آمدیم و با تاکتیک خیلی خوب بازی کردیم و حقمان برد بود. 

وی ادامه داد: بیش از ۹۵ درصد چیزی که خواستم را بچه ها پیاده کردند. بچه های خوبی داریم و هر چیزی می خواهیم انجام می دهند. خیلی خوب بازی کردند و شایسته برد بودند.

رضایی درباره بازی نیمه نهایی نیز گفت: با مصر در نیمه نهایی مصاف می کنیم. ما به اینکه با چه تیمی بازی می کنیم کار نداریم و برای برد مقابل همه رقبا به میدان می رویم. حریف را آنالیز کرده ایم و هدفمان رسیدن به فینال است.

صالحی: یکی از بهترین نمایش‌های ما بود

رمضان صالحی پس از برتری مقتدرانه ۳ بر صفر والیبال نشسته ایران مقابل آلمان در مرحله یک چهارم نهایی پارالمپیک اظهار کرد: نسبت به دو مسابقه قبلی که داشتیم امروز بازی با کیفیت‌تر بود و بچه ها در شرایط خوبی قرار داشتند. به نظر من یکی از بهترین بازی‌های تیم ملی در چند سال اخیر بود و این نشان می‌دهد که اقتدار والیبال نشسته ایران تا چه اندازه است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و بتوانیم در بازی‌های آینده نیز با قدرت به پیروزی برسیم.

ملی پوش والیبال نشسته در خصوص حریف مرحله‌ نیمه نهایی گفت: فکر می‌کنم مصر باشد اما برای ما فرقی ندارد، مهم این است که ما خوب باشیم و کارهای فنی که مربیان می‌گویند را در زمین پیاده کنیم. در مجموع پارالمپیک است و همه تیم‌ها قدرتمند هستند و با بهترین شرایط حضور پیدا کرده‌اند.

بیگدلی: فرقی نمی کند حریف ما چه تیمی باشد

صادق بیگدلی بازیکن تیم ملی والیبال نشسته نیز پس از پیروزی برابر آلمان اظهار داشت: آلمان تیم خیلی خوبی است و در بازی تدارکاتی پیش از پارالمپیک نمایش خیلی خوبی برابر ما داشت. تیم ما رفته رفته بهتر و هماهنگ‌تر می شود و نسبت به بازی نخست نمایش بهتری داشتیم. امیدوارم این سیر صعودی را تا فینال ادامه دهیم تا مدال خوشرنگ طلا را تقدیم مردم کنیم.

وی افزود:  ما برتری خودمان را رفته رفته به آلمان دیکته کردیم. آلمان شاکله ۲۰ ساله خودش را به این مسابقات آورده است. این تیم به بوسنی خورده و قطعا برای آنها دردسر درست خواهد کرد و بازی جذابی خواهد شد. البته فرقی برای ما ندارد چون ما طلا می خواهیم و هر تیمی برابر ما قرار بگیرد، ما می‌خواهیم قهرمان شویم.

پایان خبر یوویک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سرمربی و بازیکنان والیبال نشسته پس از برد مقابل آلمان چه گفتند؟" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سرمربی و بازیکنان والیبال نشسته پس از برد مقابل آلمان چه گفتند؟"، کلیک کنید.