سارق با ۱۷ فقره سرقت در تبریز دستگیر شد – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

سارق با ۱۷ فقره سرقت در تبریز دستگیر شد - خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری یوویک، سرهنگ محمدتقی سلطانی روز شنبه با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه و منازل خالی از سکنه در تبریز، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: پس از وصول پرونده و تجمیع اطلاعات اولیه وقوع صحنه‌های جرم در گام اول، کارآگاهان دریافتند سارق به صورت تکی، مبادرت به سرقت می‌کند که پس از اقدامات گسترده فنی – اطلاعاتی هویت اصلی متهم سابقه دار شناسایی و مسجل شد.

سلطانی اضافه کرد: با اخذ مجوز از مرجع قضائی متهم در محل اختفا دستگیر و برای تحقیقات به پلیس آگاهی استان دلالت شد و در نهایت متهم در مواجهه با دلایل و مدارک مستدل و مستند پرونده، لب به اعتراف گشوده و به ۱۷ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی با بیان اینکه متهم به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی و با صدور قرار تأمین کیفری متناسب روانه زندان شد، به شهروندان توصیه کرد از قرار دادن اموال و وسایل با ارزش در منازل خالی از سکنه خودداری و با اقدامات پیشگیرانه از جمله استفاده از دوربین‌های مدار بسته و حفاظ محکم درب‌ها، فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "سارق با ۱۷ فقره سرقت در تبریز دستگیر شد – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "سارق با ۱۷ فقره سرقت در تبریز دستگیر شد – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.