زمینه دریافت سند اراضی روستایی تسهیل شود – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار یوویک، حسن بابایی عصر پنج شنبه در آیین تحویل 73 هزار و 270 امین جلد سند مالکیت روستایی که در روستای امیر آباد بیرجند انجام شد، اظهار کرد: هر چه قدر برای این مردم کار کنیم باز هم جای تلاش وجود دارد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک گفت: باید به سمتی برویم که هیچ زمین و اراضی روستایی بدون سند باقی نماند و این مهم در خراسان جنوبی نیز پیگیری شود

بابایی با تاکید بر اینکه یکی از زمینه های توسعه در روستا این است که زمینه صدور سند برای روستاییان و کشاورزان را تسهیل کنیم، بیان کرد: مدیران اگر می خواهند روستاها توسعه پیدا کند باید شرایط آن را فراهم کند چرا که روستاییان برای مواردی چون ایجاد گلخانه و سایر موارد نیاز به سند دارند.

 زمینه دریافت سند اراضی روستایی تسهیل شود

وی با بیان اینکه تهیه نقشه و مستندسازی توسط شرکت ها انجام شود تا برای مردم هزینه ای ایجاد نشود، بیان کرد: ما آمده ایم تا برای مردم کار و خدمت کنیم.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه ایجاد اداره ثبت در شهرستان خوسف بعد از تعطیلات نوروز پیگیری شود، گفت: در شهرستان درمیان هم اداره ثبت وجود ندارد و شایسته نیست که مردم بیش از 100 کیلومتر برای دریافت سند سفر کنند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "زمینه دریافت سند اراضی روستایی تسهیل شود – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "زمینه دریافت سند اراضی روستایی تسهیل شود – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.