رییسی قانون تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت پست را ابلاغ کرد

رییسی قانون تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت پست را ابلاغ کرد

رییس جمهور قانون تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست ایران را به دستگاه مربوطه ابلاغ کرد.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری یوویک، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی قانون تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران را که در جلسه علنی دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 مجلس شورای اسلامی تصویب و 5 اردیبهشت امسال در شورای نگهبان تایید شده بود را جهت اجرا به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ کرد.

ماده واحده قانون مذکور در تاریخ 3 اردیبهشت امسال پس از ارایه گزارش کمیسیون صنایع و معادن مجلس در صحن علنی که به صورت لایحه از دولت وصول شده بود، ارایه شد و به تصویب مجلس و تایید شورای نگهبان رسید.

مطابق این قانون، مهلت آزمایشی اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران مصوب 13 تیر 1395، از تاریخ اتمام مهلت آن در 13 تیر 1402 به مدت 2 سال تمدید می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رییسی قانون تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت پست را ابلاغ کرد" هستید؟ با کلیک بر روی استان ها، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رییسی قانون تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت پست را ابلاغ کرد"، کلیک کنید.