ریا و صداقت مسیولان، باور جوانان را می سازد

نجفی:

ریا و صداقت مسیولان، باور جوانان را می سازد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه جمعیت 90 هزار نفری دانشجوی این دانشگاه مسیولیت بزرگی بر دوش ما گذاشته است، گفت: اگر در کار خود صادق نباشیم، به باور این جوانان لطمه خواهیم زد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری یوویک، پیام نجفی رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان (خوراسگان) در جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان اظهار کرد: 90 هزار دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان به ما سپرده شده اند که این امانت بزرگی است که در اختیار ما قرار گرفته و اهمیت تعلیم و تربیت و معنویت این دانشجویان، مسیولیت بزرگی را بر دوش ما نهاده است.

وی با بیان اینکه اغلب شهدای دفاع مقدس در زمان شهادت در دوره جوانی و هم سن و سال دانشجویان ما بوده اند، اضافه کرد: دوران جنگ برای ما دورانی طلایی بود؛ همچنان که علاوه بر تقدیم هزاران شهید، تربیت و شکل گیری اعتقادی مسیولان تاثیرگذار امروز ما نیز در دوران دفاع مقدس و در سنین حدود 20 سالگی صورت گرفته است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان (خوراسگان) افزود: امروز نیز ما باید دانشجویان را باور کنیم و به آنها فرصت بروز بدهیم و برنامه ریزی درست داشته باشیم.

نجفی با بیان اینکه جوان امروز، تفاوت صداقت و ریای ما را به خوبی درک کرده و تشخیص می دهد، عنوان کرد: اگر در کار خود صادق نباشیم، ممکن است جوان از باور های ما فاصله بگیرد؛ از این رو باید مانند شهدا خالصانه کار کنیم.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "ریا و صداقت مسیولان، باور جوانان را می سازد" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "ریا و صداقت مسیولان، باور جوانان را می سازد"، کلیک کنید.