رنجبر: با مرتبط ساختن علوم انسانی و طبیعت می توان به حکمرانی فناورانه رسید

رنجبر: با مرتبط ساختن علوم انسانی و طبیعت می توان به حکمرانی فناورانه رسید

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان تاکید کرد که با مرتبط ساختن علوم انسانی و طبیعت می توان به حکمرانی فناورانه رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری یوویک، همایش ملی «صنعت و طبیعت، حکمت و حکمرانی» با هدف رسیدن به توسعه پایدار و حرکت به سمت تمدن سازی نوین اسلامی با حضور استادان، دانشجویان، پژوهشگران و نخبگان علمی برگزار شد.

در این همایش معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان، رییس دانشگاه آزاد اسلامی این استان، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان و جمعی از شخصیت های حقوقی و حقیقی، استادان، دانشجویان و پژوهشگران و به همت معاونت پژوهشی و دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس و کانون وکلا ی دادگستری در سالن پروفسور حسابی این دانشگاه حضور داشتند.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان هم در این همایش ضمن قدردانی از حضور میهمانان در شرایط جوی خاص بندرعباس گفت: صنعت یکی از مفاهیم زیربنایی توسعه در هر کشوری است که در کنار وجود منابع انسانی به عنوان بزرگ ترین عامل رشد و توسعه به همراه تدبیر عالمانه و حکیمانه توام با حفظ طبیعت می تواند موجب بالندگی و توسعه همه جانبه باشد و با رشد صنعت و حفظ محیط زیست با به کارگیری علومی چون حسابداری، محیط زیست، اقتصاد سبز و مرتبط سازی مباحث مهندسی و علوم انسانی و ارتباط آن با طبیعت است که می تواند حکمرانی فناورانه را در تمامی حوزه ها با حفظ و ارتقاء ذخایر ملی همراهی کند.

محمدحسین رنجبر، بهره مندی از حضور استادان دانشگاه و مشارکت آنها در حکمرانی را امری قابل توجه خواند و تشریح کرد: نظرات اندیشمندان و صاحب نظران در حوزه های مختلف علمی می تواند تاثیر مثبتی در تصمیم گیری های حکیمانه سیاسی و استراتژیکی حکمرانان داشته باشد و دانشجویان و اساتید با تحقیق و بررسی منظر های مختلف موجبات پیشرفته همه جانبه کشور را فراهم کند و چالش های موجود را به صورت علمی و حکیمانه رفع کند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رنجبر: با مرتبط ساختن علوم انسانی و طبیعت می توان به حکمرانی فناورانه رسید" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رنجبر: با مرتبط ساختن علوم انسانی و طبیعت می توان به حکمرانی فناورانه رسید"، کلیک کنید.