رضاییان و پرسپولیس؟/ پرونده باز بیرانوند روی میز!

رضاییان و پرسپولیس؟/ پرونده باز بیرانوند روی میز!

ورزش ایران و جهان امروز نیز با اتفاقات و مسائل مختلفی همراه بود که گزیده‌ای از این وقایع و رویدادها در این گزارش آمده است.

به گزارش یوویک، ‌در نوزدهمین قسمت ویدیوکست «یورو ۲۴» به بررسی دیدارهای جذاب ترکیه و هلند و انگلیس و سوییس در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های اروپا پرداخته‌ و نگاه کوتاهی به بازی‌های کوپاآمه‌ریکا انداخته‌ایم. تحلیل فنی نوریس باقری، مربی فوتبال، هم بخش ثابت «یورو ۲۴» ایسناست.

پرورش اندام ایران قهرمان آسیا شد

تیم پرورش اندام ایران عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

در پایان رقابت های پرورش اندام قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ در اولان باتور مغولستان، تیم ملی ایران که با ۲۲ ورزشکار راهی این رویداد شده بود، با کسب ٢٥ مدال در مجموع (۱٥ طلا، ۶ نقره و ۴ برنز) به عنوان قهرمانی دست یافت.  

پاسخ پدری به عذرخواهی تونی کروس

ستاره جوان اسپانیا به عذرخواهی تونی کروس بعد از خطای سنگینش در بازی دور یک‌چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ واکنش نشان داد و تایید کرد یورو برایش تمام شده است.

پدری در دیدار با آلمان به خاطر تکل خشن تونی کروس آسیب دید و اکنون مشخص شده ادامه حضور در یورو را از دست داده است. البته تونی کروس از این بازیکن عذرخواهی کرد.

نورشرق: به تازگی پرونده بیرانوند به دستمان رسیده است/ با اعمال نفوذ آرای کمیته وضعیت تغییر نمی‌کند

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان و مربیان فدراسیون فوتبال درباره مقررات جدید کارگزاران توضیحاتی ارائه کرد.

جمشید نورشرق، رییس کمیته وضعیت بازیکنان در نشست خبری مقررات ملی کارگزاران فوتبال اظهار کرد: در مقدمه لازم می‌دانم که چند نکته را به عرض شما برسانم و سپس به سوالات پاسخ بدهم. موضوع کارگزاران فوتبال که در سال‌های گذشته بر حسب تصمیماتی که فیفا گرفته، دستخوش تغییراتی شده و بنابر آخرین تغییرات در مصوبات هیات رئیسه نام آن کارگزاران فوتبال است.  

رسمی/ مورایس در سپاهان ماندنی شد

ژوزه مورایس به زودی به اصفهان باز خواهد گشت و فصل آینده سرمربی سپاهان خواهد بود.

نظر به درخواست و علاقه‌مندی هواداران سپاهان، با پیگیری‌ باشگاه، همکاری ژوزه مورایس بر اساس قرارداد پیشین با تیم فوتبال سپاهان ادامه پیدا خواهد کرد.

درویش: با رامین رضاییان مذاکره نکردیم/ عبدالکریم حسن خواهان بازگشت به قطر است

مدیرعامل پرسپولیس گفت: می‌خواهیم خواسته هواداران برای داشتن تیم هجومی، پرقدرت و قهرمان را برآورده کنیم.

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، صبح یک‌شنبه در مراسم معارفه گاریدو به عنوان سرمربی جدید سرخپوشان اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس بعد از این که چند گزینه را مورد بررسی قرار داد و تلاش‌های بسیار زیادی داشت تا بهترین گزینه را برای هدایت تیم در لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا انتخاب کند که بررسی‌ها از جوانب مختلف به این نتیجه رسید که بتوانیم در خدمت آقای گاریدو باشیم. چندین بار مذاکرات تصویری با ایشان و مدیربرنامه‌های ایشان داشتیم که بالاخره ظرف سه چهار روز گذشته موفق شدیم تفاهمی با هم داشته باشیم که آن تفاهم منجر به امضای قرارداد شد که امروز در خدمت شما شروع کار را با ایشان شروع می‌کنیم.

ویدیو/ ضربات پنالتی برزیل ۲ – ۴ اروگوئه

تیم ملی فوتبال برزیل در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کوپا آمه‌ریکا با شکست برابر اروگوئه در ضربات پنالتی از صعود به نیمه نهایی بازماند.

مدافع برزیلی استقلال ماندنی شد

مدافع خارجی استقلال فصل بعد هم در این تیم خواهد ماند. رافائل سیلوا، مدافع برزیلی استقلال در فهرست این تیم برای فصل آینده حضور دارد.

با توجه به این که استقلال دو بازیکن خارجی جدید جذب کرده و شایعاتی مبنی بر این که سیلوا فصل بعد در تیم استقلال جایی ندارد، نماینده این بازیکن مذاکراتی را با مسئولان باشگاه انجام داده است.

اسطوره‌های ایران در المپیک/ آقای خروس طلایی!

محمد نصیری پر مدال‌ترین وزنه‌بردار ایران در بازی‌های المپیک است. نصیری در المپیک ۱۹۶۸ مکزیکوسیتی مدال طلا گرفت و در المپیک ۱۹۷۲ مونیخ و ۱۹۷۶ مونترال به مدال نقره و برنز رسید. او پنج مدال طلا، یک نقره و سه برنز قهرمانی جهان را نیز در کارنامه دارد. نصیری در دسته ۵۶ کیلوگرم وزنه می‌زد که این دسته وزنی به «خروس وزن» مشهور بود. از آنجا که نصیری در این وزن طلای جهان و المپیک گرفته بود، به او لقب «خروس طلایی ایران» دادند.

پایان خبر یوویک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "رضاییان و پرسپولیس؟/ پرونده باز بیرانوند روی میز!" هستید؟ با کلیک بر روی ورزشی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "رضاییان و پرسپولیس؟/ پرونده باز بیرانوند روی میز!"، کلیک کنید.