دومین رویداد صدرا در دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا برگزار می شود

دومین رویداد صدرا در دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا برگزار می شود

رییس دانشکده مهارت و کارآفرین دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک از برگزاری دومین رویداد صدرا در این واحد دانشگاهی خبر داد.

محمدرضا سلیمانپور، رییس دانشکده مهارت و کارآفرین دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین-پیشوا و قرچک در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری یوویک از برگزاری دومین رویداد صدرا در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: این رویداد خرداد ماه سال جاری با حضور صنایع و شرکت های مختلف در حوزه کشاورزی، دامپروری و صنایع غذایی برگزار می شود.

وی افزود: این رویداد با هدف تقویت ارتباط صنعت با دانشگاه، معرفی فرصت های شغلی و ظرفیت های موجود در بخش کشاورزی، دامپروری و صنایع غذایی منطقه به دانشجویان و جذب نیروی کار طراحی شده است. دانشجویان و علاقه مندان می توانند از این فرصت به منظور ارتباط موثر با فعالان این حوزه و شناخت ظرفیت ها و نیاز های شغلی شرکت های مختلف بهره مند شوند.

به گزارش یوویک، دومین رویداد صدرا در روز های سه شنبه تا پنج شنبه مورخ هشتم تا 10 خرداد ماه در دانشکده کشاورزی، غذا و فراسودمند ها واقع در ورامین، میدان رازی، خیابان دانشگاه برگزار می شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "دومین رویداد صدرا در دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا برگزار می شود" هستید؟ با کلیک بر روی فرهنگ و هنر، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "دومین رویداد صدرا در دانشگاه آزاد ورامین-پیشوا برگزار می شود"، کلیک کنید.