درمان قطعی زگیل تناسلی با گانودرما

قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی  ،جزء پرمصرف ترین دارو های گیاهی است که به منظور درمان ریشه ای و قطعی بیماری زگیل و تبخال تناسلی توسط اطباء طب سنتی به بیماران داده می شود. گانودرما نوعی قارچ است که در درمان بسیاری از بیماری های پوستی نظیر زگیل تناسلی از آن استفاده می شود. قارچ گانودرما لوسیدوم در 4 کشور پرورش داده می شود. قارچ گانودرما لوسیدوم در کشور چین شناخته شد و رفته رفته در سبد غذایی چینی ها جای گرفت.

درمان قطعی زگیل تناسلی با گانودرما

کشور عزیز ما نیز یکی از تولیدکنندگان برتر این محصول گیاهی است که به خوبی توانسته با توجه به نیاز جامعه و منطقه با استفاده از قارچ شگفت انگیز گانودرما، بیماری های زیادی را درمان و ریشه کن کند. از ترکیب قارچ گانودرما لوسیبدوم و قهوه یک محصول بینظیر به نام قهوه گانودرما تولید می شود که خاصیت ضد ویروسی، ضد سرطان، ضد دیابت، ضد افسردگی، رفع کبد چرب و … قارچ گانودرما را چندین برابر افزایش می دهد. در  قهوه گانودرما اصل از عصاره گانودرما استفاده شده است که میزان جذب آن را افزایش می دهد که این مورد در محصولات قارچ گانودرما خام وجود ندارد.

قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی

یکی از رایج ترین بیماری های جنسی، زگیل تناسلی است که در مردان و زنان بطور شایع دیده می شود. درمان سریع زگیل تناسلی از دغدغه های افراد مبتلا به این بیماری است. به همین دلیل پزشکان روش های مختلفی را جهت درمان سریعتر به آنان پیشنهاد می کنند. الکتروکوتر یا سوزاندن، لیزر، فریز و کرایو تراپی از جمله روش هایی است که با آنها می توان زایده ها را از سطح پوست برداشت و پاک کرد.

اما متاسفانه بعد از انجام این روش ها، دوباره و خیلی سریع تر از قبل با تعداد بیشتری زایده ها یا همان زگیل ها برمی گردند. مثلا در روش لیزر درمانی و الکتروکوتر، بخار حاصل از سوختن زایده ها روی سطح پوست نشسته، که این خود مسبب پخش ویروس زگیل تناسلی یا همان HPV است. در نتیجه بیمار دوباره حتی بیشتر از قبل زایده ها را در روی پوست خود می بیند.

برخی از انجام لیزر و الکتروکوتر و دیگر روش های درمانی مشابه، پشیمان شده و رو به طب سنتی و گیاهی می آورند. علاوه بر اینکه در اکثر موارد بیماران از این روش های درمانی که گفته شد (لیزر و …) نتیجه نمی گیرند، بلکه هزینه زیادی را هم متقبل می شوند.

پیشنهاد ما به شما عزیزان مبتلا به این بیماری، استفاده قهوه فوری سوپریم همراه با پودر قارچ گانودرما و جینسینگ است که مطمینا با استفاده از آن خیلی زودتر از حد تصور می توانید به نتیجه دلخواه برسید.

جالب است بدانید که دانشمندان ما در طب سنتی به واسطه قارچ معجزه گر گانودرما لوسیدوم چندین سال است که زگیل تناسلی را بصورت قطعی درمان می کنند. گانودرما لوسیدوم دارای خواص شگفت انگیز بسیاری است. یکی از خواص بینظیر قارچ گانودرما لوسیدوم، ضد ویروسی و ضد سرطانی بودن آن است. زگیل تناسلی یکی از سرطان های شایع در دنیا است. قارچ گانودرما دارای 179 آنتی اکسیدان است که با بالا بردن سیستم ایمنی بدن اجازه فعالیت به انواع ویروس ها از قبیل ویروس HPV زگیل تناسلی را نمی دهد.

درمان زگیل تناسلی اچ پی وی HPV با قارچ شیتاکه

زگیل های تناسلی (اچ پی وی) واگیردار ترین بیماری جنسی در جهان است. در واقع زگیل تناسلی یک مریضی ویروسی است و با زگیل های عادی فرق می کند. عامل اصلی این بیماری ویروس پاپیلوم انسانی HVP (Human Papillomavirus) است که عامل انتقال آن فقط از طریق تماس مستقیم پوستی در رابطه جنسی می باشد.

ویروس های دیگر مثل ویروس ایدز از راه های مختلفی (مثل دندانپزشکی – سرنگ آلوده و …) منتقل میشوند اما ویروس اچ پی وی فقط از طریق رابطه ی جنسی خطرناک منتقل می شود به همین دلیل کسانی که به اچ پی وی مبتلا هستند نمی توانند داشتن رابطه را انکار کنند.

تنها درمان شناخته شده برای زگیل های تناسلی استفاده از ترکیب AHCC می باشد که این ترکیب از قارچ شیتاکه گرفته می شود. دقت کنید که این ترکیب از قارچ گرفته میشود و با خشک شده خود قارچ شیتاکه متفاوت است.

در صورتی که شما بخواهید برای درمان HPV قارچ خشک شده استفاده کنید باید بین 20 تا 30 گرم در روز از قارچ شیتاکه خشک شده استفاده کنید که مصرف این مقدار زیاد باعث درد معده می شود. به همین علت برای درمان زگیل های تناسلی ترکیب AHCC تجویز می شود که در واقع AHCC یک ترکیب استاندارد شده و موثر می باشد که از خود شیتاکه ماشروم استخراج شده است.

زگیل های تناسلی HPV چقدر در ایران شایع است؟

زگیل های تناسلی امروزه در کشور ما به صورت یک بیماری خاموش وجود دارد و به سرعت در حال گسترش است. متاسفانه اکثر مردم اطلاعات و شناختی از این بیماری ندارند و معمولا وقتی متوجه مریضی خود می شوند که ویروس پیشرفت زیادی کرده و درمان آن بسیار دشوار یا حتی غیر ممکن شده است.

گول نخورید !!! قارچ شیتاکه (کینو کو) با گانودرما کاملا متفاوت است. جدیدا افرادی سودجو و متقلب اقدام به تبلیغ و فروش قرص – شربت – قارچ و قهوه گانودرما برای درمان HPV کرده اند. Ganoderma به هیچ عنوان هیچ تاثیری بر زگیل های تناسلی ندارد. گانودرما کارایی های دیگری دارد و هیچ ربطی به اچ پی وی ندارد.

ترکیب AHCC بهترین داروی تقویت سیستم ایمنی بدن برای جلوگیری از انواع بیماری ها می باشد. زگیل و تبخال تناسلی هر دو با استفاده از این دارو و تقویت سیستم دفاعی بدن درمان خواهند شد.

درمان زگیل تناسلی اچ پی وی HPV با قرص کینوکو AHCC

تنها درمانی که تاکنون برای HPV یافت شده استفاده از قارچ شیتاکو (کینوکو) است. ترکیب AHCC موجود در این  سیستم ایمنی بدن را به طرز خارق العاده ای بالا می برد و باعث می شود تا سیستم ایمنی بدن با قدرتی که پیدا کرده با ویروس اچ پی وی مبارزه کرده و ویروس را از بین ببرد.

بزرگترین کمپانی در این زمینه کمپانی Quality Of Life می باشد. این کمپانی آمریکایی محصولات مختلفی از AHCC با دوز های مختلف را تولید می کند که بهترین محصولات این کمپانی دو محصول :

مدت زمان درمان تبخال تناسلی با قهوه گانودرما چقدر است

یکی از مهمترین سوالاتی که در خصوص استفاده از قهوه گانودرما برای تبخال تناسلی برای مشتریان به وجود می آید این است که چه مدت طول می کشد تا بیماری آنها با استفاده از قهوه گانودرما درمان شود ؟ در پاسخ باید بگویم که با توجه به نوع سیستم ایمنی بدن شما و همچنین شدت عارضه دوره درمان می تواند از 2 ماه تا 9 ماه به طول بیانجامد. دقت داشته باشید چنانچه خود ویروس در بدن شما وجود داشته باشد و اقدام به لیزر ضایعات نمایید این امر هیچگونه کمکی به درمان شما نمی کند.
به این معنی که پس از لیزر کردن نیز چنانچه ویروس hpv در بدن شما وجود داشته باشد به طور مجدد امکان ابتلا به  زگیل های جدیدتر برای شما وجود دارد.پس همانطور که گفتیم درمان اصولی زگیل تناسلی و از بین بردن ویروس اچ پی وی مهمترین گام می باشد که با استفاده از قهوه گانودرما می توانید این مسیر درمانی را طی کنید.
همچنین سوال دیگر که بسیار پر تکرار است این است که کدام نوع قهوه فوری لاته شرکت بیز خوب است ؟ اگر فشار خون ندارید قهوه فوری سوپریم مناسب است و اگر فشار خون دارید نوع قهوه گانودرما لاته و یا قهوه موکا گانودرما گزینه های مناسب تری برای شما به شمار می رود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "درمان قطعی زگیل تناسلی با گانودرما" هستید؟ با کلیک بر روی کسب و کار ایرانی, پزشکی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "درمان قطعی زگیل تناسلی با گانودرما"، کلیک کنید.