خدمات دهی به 440 نفر در مسیر راهپیمایی 22 بهمن – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

خدمات دهی به 440 نفر در مسیر راهپیمایی 22 بهمن - خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

سیدمحمدمهدی سجادی در گفت وگو با خبرنگار یوویک، گفت: بیش از 600 نفر از کارکنان و اعضای داوطلب جمعیت هلال احمر استان در پایتخت وحدت اسلامی در روز 22 بهمن، در کنار مردم حماسه آفرین بودند.

وی در ادامه با اشاره به خودروهای به کار گرفته شده در این مراسم، افزود :21 دستگاه آمبولانس، 22 دستگاه خودروی کمک دار، شش دستگاه موتورسیکلت و چهار خودروی نجات از جمله ناوگان و تجهیزات به کار گرفته شده در پوشش امدادی مراسم راهپیمایی 22 بهمن سیستان و بلوچستان بود.

سجادی به ارایه خدمات درمانی در ایستگاه های سلامت هلال احمر اشاره و بیان کرد: در طول مسیر راهپیمایی از 430 نفر تجمع کننده، تست سنجش سلامت با محوریت کنترل قند خون و فشار خون توسط داوطلبان هلال احمر انجام شد و همچنین 10 نفر نیز از خدمات درمان سرپایی بهره مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در پایان با اشاره به خدمات عام المنفعه و بشردوستانه هلال احمر گفت: امسال برای اولین بار فضای دوستدار کودک توسط تیم های سحر (سفیران حمایت های روانی) در مسیر راهپیمایی برپا شد که در مجموع بیش از هزار نفر از خدمات ایستگاه نقاشی، نقاشی روی صورت، بازی دارت، طناب کشی و غیره، بهره مند شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خدمات دهی به 440 نفر در مسیر راهپیمایی 22 بهمن – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، آیا به دنبال موضوعات مشابهی هستید؟ برای کشف محتواهای بیشتر، از منوی جستجو استفاده کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خدمات دهی به 440 نفر در مسیر راهپیمایی 22 بهمن – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.