خبرنگاران پیشتازان عرصه جهاد تبیین هستند – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

خبرنگاران پیشتازان عرصه جهاد تبیین هستند - خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار یوویک، ضرغام احمدوند عصر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه نهاوند به مناسبت روز خبرنگار و با اشاره به اینکه هفدهم مرداد ماه هر سال، روز تجلیل، تکریم و یادآوری جایگاه حرفه خبرنگاری و روزنامه نگاری است، گفت: رسانه‌ها پیشتازان عرصه جهاد تبیین هستند.

وی با اشاره به خدمات دولت سیزدهم و شخص شهید آیت‌الله رئیسی گفت: ایشان در طول خدمت خود در مناصب مختلف، فرهنگ ویژه‌ای از خود نشان داد و بدرستی مدیری در طراز انقلاب اسلامی بود، همراه مردم و برای مردم تلاش می‌کرد و مؤلفه‌های اصلی انقلاب را مدنظر داشت. شهید رئیسی جایگاه واقعی خدمتگزاری به مردم را به گونه‌ای احیا کرد که مردم، ویژگی‌های شهیدان رجایی و بهشتی را در ایشان به عینه مشاهده کردند.

فرماندار نهاوند با بیان اینکه فقدان رئیس جمهور شهید و همراهانشان خسارت معنوی بزرگی است از اخلاص، شجاعت، خستگی ناپذیربودن، اخلاق مداری، ولایتمداری، مردعمل و مردمیدان بودن و خدمتگزاری به مردم ایشان یاد کرد.

فرماندار نهاوند مشارکت و روند برگزاری دو دوره انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان رضایت بخش بود و از همه عوامل برگزاری انتخابات در شهرستان قدردانی کرد و افزود: این مهم با همراهی و اطلاع رسانی خوب رسانه‌های شهرستان محقق شد.

وی تصریح کرد: امیدواریم با همراهی رسانه‌های شهرستان، نقدهای سازنده و بیان مشکلات جامعه در مسیر توسعه و خدمت به مردم گام برداریم.

فرماندار نهاوند گفت: بی شک، دستیابی به قله‌های پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت خبرنگاران در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "خبرنگاران پیشتازان عرصه جهاد تبیین هستند – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "خبرنگاران پیشتازان عرصه جهاد تبیین هستند – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.