حاشیه بازی پرسپولیس و تراکتور| ناراحتی شدید بیرانوند از محرومیت مقابل ذوب آهن/ پیروانی اخراج شد +فیلم

حاشیه بازی پرسپولیس و تراکتور| ناراحتی شدید بیرانوند از محرومیت مقابل ذوب آهن پیروانی اخراج شد فیلم

دیدار پرسپولیس و تراکتور پس از سوت پایان کارت قرمز به همراه داشت.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری یوویک، تیم های پرسپولیس و تراکتور در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند و در نهایت پرسپولیس به برتری 2 بر صفر دست یافت.

*عیسی آل کثیر که با گل با ترکیب پرسپولیس برگشت پس از گلزنی به سمت نیمکت پرسپولیس رفت و خوشحالی گلش را با نیمکت نشینان پرسپولیس تقسیم کرد. 

*در صحنه موقعیت تراکتور در دقیقه 86 سکونشینان تراکتور معترض به عدم اعلام پنالتی توسط داور بودند.

*علیرضا بیرانوند دقایق پایانی دیدار از ناحیه کمر دچار مصدومیت شده بود و دقایقی روی زمین دراز کشیده بود. سید وحید کاظمی داور بازی با کارت زردی که به بیرانوند داد و موجب اعتراض و ناراحتی شدید وی شد اما او را از دیدار حساس با ذوب آهن در اصفهان محروم کرد.

*کادر و بازیکنان پرسپولیس در پایان بازی به داور اعتراض کردند.

*داور افشین پیروانی را به دلیل اعتراض شدید به اخطاری که به بیرانوند داد با کارت قرمز اخراج کرد.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "حاشیه بازی پرسپولیس و تراکتور| ناراحتی شدید بیرانوند از محرومیت مقابل ذوب آهن/ پیروانی اخراج شد +فیلم" هستید؟ با کلیک بر روی اقتصادی، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "حاشیه بازی پرسپولیس و تراکتور| ناراحتی شدید بیرانوند از محرومیت مقابل ذوب آهن/ پیروانی اخراج شد +فیلم"، کلیک کنید.