تکذیب وجود هماهنگی مشترک میان قاهره و تل آویو در حمله به رفح

تکذیب وجود هماهنگی مشترک میان قاهره و تل آویو در حمله به رفح

به گزارش یوویک، منابع مصری اعلام کردند: آن چه رسانه های اسراییلی در خصوص وجود هماهنگی مشترک با اسراییل درباره عملیات آن در رفح منتشر کردند، عاری از صحت و درستی است.

این منابع تاکید کردند: مصر درباره پیامدهای افزایش تنش در نوار غزه به اسراییل هشدار داده و هرگونه هماهنگی با آن در خصوص گذرگاه رفح را رد کرده است.

به گزارش یوویک به نقل از المیادین، بر اساس اعلام این منابع موضع مصر ثابت است و امنیت ملی این کشور و حقوق ملت فلسطین در پیشاپیش اولویت های مصر قرار دارد.

این منابع تاکید کردند که احترام به پیمان ها و معاهدات از سوی مصر مانع از آن نمی شود که این کشور تمامی سناریوهای در دسترس را برای حفاظت از امنیت ملی خود و همچنین حفاظت از حقوق ملت فلسطین به کار نگیرد.

310310

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تکذیب وجود هماهنگی مشترک میان قاهره و تل آویو در حمله به رفح" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، به دنبال مطالب مرتبط با این موضوع هستید؟ با کلیک بر روی دسته بندی های مرتبط، محتواهای دیگری را کشف کنید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تکذیب وجود هماهنگی مشترک میان قاهره و تل آویو در حمله به رفح"، کلیک کنید.