تسلیت کنعانی به دولت و ملت نیجر

تسلیت کنعانی به دولت و ملت نیجر

سخنگوی وزارت خارجه کشته و زخمی شدن جمعی از نظامیان و غیر نظامیان دزر حمله تروریستی در نیجررا به دولت و ملت این کشور تسلیت گفت.

به گزارش یوویک، ناصر کنعانی ضمن ابراز تأسف عمیق از حمله تروریستی دیروز سه‌شنبه در منطقه تیلابری نیجر که منجر به کشته و زخمی شدن جمعی از نظامیان و غیرنظامیان منجر شد، به دولت و ملت مسلمان نیجر به ویژه خانواده های قربانیان این حادثه دردناک تسلیت گفت و با آنان ابراز همدردی کرد.

کنعانی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران تروریسم را تهدیدی جدی برای جامعه بشری و امنیت بین‌الملل قلمداد کرده و بر لزوم همکاری و تلاش همه جانبه جامعه جهانی برای مقابله با این تهدید مشترک تاکید می‌کند.

پایان خبر یوویک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "تسلیت کنعانی به دولت و ملت نیجر" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "تسلیت کنعانی به دولت و ملت نیجر"، کلیک کنید.