بورل: اسراییل قادر به شکست حماس نخواهد بود

بورل: اسراییل قادر به شکست حماس نخواهد بود

مسیول سیاست خارجه اتحادیه اروپا گفت رژیم صهیونیستی با جنگ و عملیات نظامی نخواهد توانست حماس را شکست دهد.

به گزارش یوویک، «جوزپ بورل» مسیول سیاست خارجه اتحادیه اروپا روز دوشنبه در سخنانی بر ضرورت تدوین طرحی برای آینده ملت فلسطین با استناد به راهکار 2دولتی تاکید کرد و گفت «اسراییل» با جنگ و عملیات نظامی نخواهد توانست حماس را شکست دهد.

مسیول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تاکید کرد 26 کشور عضو این اتحادیه خواستار آتش بس فوری انسانی در غزه هستند که در نهایت به آتش بس دایم و پایدار در این منطقه منتهی شود.

وی با اشاره به اینکه راه حل نزاع در فلسطین نظامی نیست، اظهار داشت بیشتر کشورهای اروپایی خواستار امتناع رژیم صهیونیستی از حمله زمینی به رفح هستند.

بورل بیان کرد تنها راه حل ممکن در غزه، آتش بس دایم، آزادی اسرای صهیونیست و در پیش گرفتن راه حل دیپلماتیک است.

پایان خبر یوویک

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "بورل: اسراییل قادر به شکست حماس نخواهد بود" هستید؟ با کلیک بر روی بین الملل، اگر به دنبال مطالب جالب و آموزنده هستید، ممکن است در این موضوع، مطالب مفید دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "بورل: اسراییل قادر به شکست حماس نخواهد بود"، کلیک کنید.