برگزاری ۵ دوره تخصصی برای نجاتگران هلال احمر استان ایلام – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

برگزاری ۵ دوره تخصصی برای نجاتگران هلال احمر استان ایلام - خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار یوویک، حمزه محمدی مقدم در این خصوص اظهار داشت: پنج دوره تخصصی در عملیات جستجو و نجات حوادث جاده‌ای، اصول پیمایش و ناوبری، دوره مخابرات و ارتباطات رادیویی با حضور ۱۳۲ نفر از امدادگران و نجاتگران در شهرستان‌های آبدانان، ایلام، ایوان، مهران و بدره توسط معاونت آموزش و پژوهش و باهمکاری و نظارت معاونت امداد ونجات جمعیت هلال احمر استان ایلام برگزار شد.

محمدی مقدم هدف از برگزاری دوره‌های تخصصی ارتقاء سطح علمی _عملیاتی امدادگران و نجاتگران و آماده سازی آنان برای پاسخگویی به موقع در هنگام حوادث و سوانح با حفظ توان ایمنی دانست.

وی افزود: شرکت کنندگان در این دوره‌ها با سرفصل‌های همچون اصول کار با بی سیم وارتباطات، نقشه خوانی و گام برداری در کوهستان، تثبیت و رها سازی مصدوم در هنگام تصادفات جاده‌ای و…. آشنا شدند.

آیا شما به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در مورد "برگزاری ۵ دوره تخصصی برای نجاتگران هلال احمر استان ایلام – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان" هستید؟ با کلیک بر روی عمومی، ممکن است در این موضوع، مطالب مرتبط دیگری هم وجود داشته باشد. برای کشف آن ها، به دنبال دسته بندی های مرتبط بگردید. همچنین، ممکن است در این دسته بندی، سریال ها، فیلم ها، کتاب ها و مقالات مفیدی نیز برای شما قرار داشته باشند. بنابراین، همین حالا برای کشف دنیای جذاب و گسترده ی محتواهای مرتبط با "برگزاری ۵ دوره تخصصی برای نجاتگران هلال احمر استان ایلام – خبرگزاری یوویک | اخبار ایران و جهان"، کلیک کنید.